PDA

Vis full versjon : Treg mage....

mor -igjen
13-08-2004, 21:05
Dette har sikkert vært diskutert mange ganger før men jeg prøver meg igjen likevel.
Er snart 15 uker gravid og har en mage som gååår sååååå saaaaakte. Jeg vet det er ganske vanlig. Men hva gjør dere?
Jeg er ganske aktiv.
Spiser grovt brød, frukt og grønt.
Drikker mye.
Tar ikke jerntabletter.
Tar 3 spiseskjeer med lactulose morgen og kveld. -nettopp økt fra 2 til 3.

Likevel er det bortimot full stopp.:flau:

Jeg blir veldig takknemlig for gode råd, --som hjelper.

HJEEEELP!!!!!!

Orkidè
13-08-2004, 21:45
Jeg kjenner til problemet og har hatt det slik som deg i noen månder ja:mumle: Men jeg drikker nå kun reint vann 4 liter for dagen og det hjalp mewg.

jeg har prøvt det meste som går ann å prøve, men ikke søren, men nå er tarmene mine helt fine og allt går sin gang:lettet:
Drikk, drikk drikk og atter drikk. Helst bare vann!!!!!

God berding!!!

mor -igjen
13-08-2004, 22:12
Tusen :hjerter: lig takk for svar. Vi får prøve det. Ikke kaffe engang???

Orkidè
13-08-2004, 22:16
Helst ikke kaffe heller:niks: Og ivertfall ikke noe søtt.. bare vent så skal du se at de ordner seg :klemme:

julibe
13-08-2004, 22:57
Spis svisker!!

Og linfrø... bland dem i yoghurt feks, eller cultura...

Lykke til :lykke:

Orkidè
14-08-2004, 10:22
Spis svisker!!

Og linfrø... bland dem i yoghurt feks, eller cultura...

Lykke til
:fnis: Det med svisker anbefales på det sterkeste til å være litt forsiktig med, jeg prøvte nemmelig det også:knegg: men får ikke lov til å spise en sviske mer:fis: .
Jeg :fis: hele natten :flau: så :bryn: trodde han skulle omkomme stakkar, :skratte: men han forsov seg bare kraftig, men 2 timer:dåne:

Men det andre der med yoghurt og frøene er helt greit:nikker:

lykke til:lykketil:

mor -igjen
14-08-2004, 12:27
[Men det andre der med yoghurt og frøene er helt greit:nikker:

lykke til:lykketil:[/QUOTE]

Sist jeg var gravid spiste jeg så mye linfrø i youghurt at jeg vet nesten ikke om jeg klarer å spise det igjen:urk:
Kan jo kanskje prøve.... hva som helst snart:undrer:

Milla
14-08-2004, 12:34
Sniker meg inn for å gi deg et råd som hjal meg veldig for jeg var enormt plagen med treg mege, og det som hjalp meg så godt var PLOMMER :nikker: