PDA

Vis full versjon : Hvilket vogn merke?

tjm
13-08-2004, 22:23
Hei

Vi skal til Oslo i morgen for og kjøpe vogn :hyper: ,lurer på om noen har positive/negative erfaringer med vognmerker vi er usikkre på hvilket merke vi skal velge har tenkt litt på Brio siden broren min hadde det til sønnen sin og var veldig fornøyd med den.Har tenkt på kombi vogn,men har hørt at det er mest lønnsomt og kjøpe duo siden bebisen kommer så sent på året som november siden baggen på kombi vognene er mindre,men vi skal bruke nett i bilen i starten og da må man jo nesten ha baggen.

mor -igjen
13-08-2004, 22:59
Det er selvsagt smak og behag, men siden du spør så kan jeg jo si at jeg har vært svært fornøyd med min Simo kombivogn. Veldig kjekt å kunne ta bagen lett ut og inn. Spesielt når babyen er liten på vinteren, så slipper den å bli dratt ut av vogna i kulda.

Har ikke andre erfaringer men det som er sagt er jo at Simo er smalere men lengre enn Brio. Det er god plass til voksipose i Simobagen. Jeg tror jeg hadde baby og voksipose i bagen til datteren min var ca 7-8 mnd. Etter det hadde jeg bare voksiposen oppi uten bag.

Frk. Lykkelig
14-08-2004, 01:42
Vi har kjøpt emaljunga duo edge, og den skal være av de beste i test iallefall. Utrolig praktisk og pen vogn med mange finesser. De er omtrent umulig å få tak i brukt iallefall. Veldig populære.

Amanas
14-08-2004, 02:56
Vi har kjøpt emaljunga duo edge, og den skal være av de beste i test iallefall. Utrolig praktisk og pen vogn med mange finesser. De er omtrent umulig å få tak i brukt iallefall. Veldig populære.
:nikker:
Vi skal og kjøpe denne vognen.
Har lest mye rundt på nettet og denne vognen har fått utrolig mye skryt og ros :nikker:
Skal kjøpe oss en helt ny, er heller ikke å oppdrive brukt her i området, så tydelig at folk er fornødd med vognene og beholder de :)

Mumitrollet2
15-08-2004, 00:49
Det er selvsagt smak og behag, men siden du spør så kan jeg jo si at jeg har vært svært fornøyd med min Simo kombivogn. Veldig kjekt å kunne ta bagen lett ut og inn. Spesielt når babyen er liten på vinteren, så slipper den å bli dratt ut av vogna i kulda.

Har ikke andre erfaringer men det som er sagt er jo at Simo er smalere men lengre enn Brio. Det er god plass til voksipose i Simobagen. Jeg tror jeg hadde baby og voksipose i bagen til datteren min var ca 7-8 mnd. Etter det hadde jeg bare voksiposen oppi uten bag.Signerer denne. Har og vært kjempefornøyd med Simo-kombivogn. Når det begynner å bli for trangt for den lille i bagen, er h*n allerede stor nok til å ligge i vonen uten bag. De jeg kjenner som har hatt Brio- kombi vogn har iirritert seg over at bagen har vært så kort. Den lille vokser fort i lengden.
Lykke til!

Saga
15-08-2004, 01:28
Jeg vil ikke ha kombivogn neste gang. Den var svær og tok mye plass. Sportsvogndelen brukte jeg aldri, da kjøpte jeg heller en lett og fin sportsvogn fra Carena som jeg er veldig fornøyd med.
Så neste gang kommer jeg til å kjøpe en bagvogn som ikke er kombi.

tjm
15-08-2004, 11:09
Takk for råd og tips,vi fikk kjøpt ei kjempe fin hartan racer kombivogn i går.

Nicy
19-08-2004, 19:32
Signerer denne. Har og vært kjempefornøyd med Simo-kombivogn. Når det begynner å bli for trangt for den lille i bagen, er h*n allerede stor nok til å ligge i vonen uten bag. De jeg kjenner som har hatt Brio- kombi vogn har iirritert seg over at bagen har vært så kort. Den lille vokser fort i lengden.
Lykke til!
da jeg skulle ha vogn sto det til slutt mellom en kombi brio og simo. vi målte lengden på bagen og det var to cm forskjell.. følte at det ikke hadde allverdens å si...