PDA

Vis full versjon : Hvor lenge er det vanlig å blø sammenhengende?

MayaM
14-08-2004, 10:17
Hei!
Vet at dette er vanskelig å gi et godt svar på, men jeg lurer veldig på dette om dagen nemlig...

Jeg har blødd friskt blod siden torsdags formiddag... Blør enda. Det blir ikke mere, men samme mengde hele tiden.. Altså litt hele dagen..

Jeg har ikke vondt noen steder.

Var på UL i går, men der så hun ikke noe foster. Bare en fostersekk. Tok en blodprøve, skal ta ny i morra og en ny UL på mandag...

Men jeg begynner å bli ganske så oppgitt akkurat nå.. Skal jeg ha en spontanabort, så vil jeg heller at den starter nå enn om flere dager..

Dette ble langt desverre, men jeg vet ikke hva jeg skal tro....

Kikkan
14-08-2004, 20:58
Det höres jo ikke bra ut at du blör. Å egentlig er det vel ikke vanlig å blö så mye i det hele tatt når man er gravid. Men så er det jo mange som blöder mye å som det går bra for også. Det at de bare fant en fostersekk å ikke noe foster kan jo betyde at du er kortere påvei en det du tror, å kroppen ikke har produsert tilstrekkelig med hormoner for å "stenge av" mensen enda. Eller så kan det väre et egg som har festet seg uten å utvikle seg som det skal. Hvis det er det siste som stemmer er det nok ikke umulig at du må få hjelp til å ordne opp i det, med utskraping. Men jeg håper på det förste alternativet! :klemme:

Håper dere finner et foster på UL i morgen. :klemme: