Vis full versjon : hvor mye er normalt?
cathrine21
14-08-2004, 13:11
hvor mye er normalt og hovne opp før du ringer føden el legen?Beina mine blir verre og verre for hver dag...Er det normalt og hovne opp så mye? i dag er det jo ikke varmt engang!! det er så vondt.vett at jeg kanksje spør dumt og at det kanskje er ingen ting og bekymre seg for men uansett så spør jeg
Vet ikke jeg. Men du kan jo ringe dem og spørre:nikker:
Er ganske hoven selv, men det verste er at det klør så vanvittig. Har klort slike fine sår på føttene nå, og det er vidundelig med svie istedet for kløe:flau:
Vanskelig å si når jeg ikke vet hvor mye du har hovnet opp.... Men har du noen andre vondter? Om du i tillegg har kraftig hodepine og magevondt så MÅ du ringe legen, det kan være tegn på svangerskapsforgiftning! Jeg hovnet også mye opp bare på en dag, men det var ikke noe fare, hadde ingen andre symptomer. :klemme:
Så lenge hovne føtter er det eneste som plager deg, så ville je sett det an. Føler du deg uvel på andre måter, med hodepine, svimmelhet, flimringer foran øynene, magevondt eller annet, så bør du kontakte lege/føden og forhøre deg.
Men hovne føtter er jo veldig vanlig på slutten av svangerskapet, så det trenger ikke bety at det er noe galt.
Lykke til :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.