Vis full versjon : Februarklubben hele veien
Er dere enige om dette http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=899 for oss også. Selvsagt for de som ønsker det altså!
Jeg vil i vært fall ikke skifte klubb! Jeg trives i februarklubben!
Klem Pelen
Tidl. bruker
16-08-2002, 20:28
Jeg tenkte akkurat på det samme da jeg leste innlegget...og spesielt iom at mange av oss antageligvis kommer til å få andre terminer når vi har vært på UL...(jeg bl.a...eller at det er :baby: :baby: ).
Føler meg hjemme her selv om jeg kanskje tilhører januarklubben (sikkert kjempetrivelig klubb det også :blush: , ikke vondt ment...), det var jo her jeg først meldte meg inn!
Og nå har jeg begynt å bli "kjent" med dere og nickene her inne, det blir liksom så vemodig å kanskje flytte :leiseg:
Jeg syns vi godt kan holde oss her inne i Februarklubben uansett hva slags UL-terminer vi får...enn dere?
Klem fra Zafir 13+5
Uansett om jeg får flyttet Ul-terminen min til januar, eller føder i januar vil jeg føle meg hjemme i februarklubben vår :D Så jeg blir!!
Kos og klem
Da jeg gikk gravid med førstemann skiftet jeg klubb fra juli til august pga UL termin.
Det var litt rart i begynnelsen - men halve svangerskapet var jo igjen, så jeg fikk mye tid til å bli kjent med augustjentene! :D :D
Det finnes sikkert pluss og minus med det meste! :) :)
Jeg vil gjerne føde i januar, men kommer til å holde meg her hele veien, så lenge det er greit for dere! Min egen termin er 1. feb, jordmors er 5., men hvis stjernene vil, kommer den lille 27. januar. Det var Mammas bursdag, og hun døde i 97. Sønnen min er født 9. desember (2 uker for tidlig), på mannen mins mors bursdag, hun døde i '91....
stratos 15+5
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.