PDA

Vis full versjon : Forferdelige mareritt........

Sun shine
16-08-2002, 18:44
Uff, så ekkelt jeg drømte. Skal på UL 26.08 og ser veldig frem til det. men bak i tankene går det litt og surrer om alt er ok? om babyen er frisk m.m.
Så i natt drømte jeg at babyen var død i magen, det var helt for JÆVLIG!!!!! Våkna opp av at jeg klemte mannen min rundt hodet så han våkna og lurte på hva jeg holdt på med.
Jeg unner ikke min værste fiende å oppleve noe slikt. Drømmen virka så livaktig.

Vi bare krysser fingre og tær for at alle skal få friske sunne og flotte barn.

:leiseg:

Loppa
16-08-2002, 20:59
Det er ikke alltid så lett........... :(

Sliter selv med slike tanker som du drømte i natt. Tenker med skrekk på at de finner et dødt foster i magen min på UL........
Tenker på det myyye faktisk.........

Vel, vi får bare krysse fingrene som du sier.
Ønsker deg masse lykke til på UL. Det går helt sikkert bra!! ;)

Klem fra Loppa & Lille Håp, 16+6.

Eirill
17-08-2002, 23:55
Slike drømmer er det nok mange av oss som har hatt, ja.

Heldigvis er det sjelden de går i oppfyllelse, du skal se at alt er i orden når det blir din tur! :) Lykke til!

LeiaOrgana
20-08-2002, 14:26
Jeg var veldig urolig rundt uke 17, rett før jeg skulle på kontroll igjen. Da hadde jeg enda ikke hørt hjertelyden. Om natten drømte jeg da at på kontrollen så lette jordmor forgjeves etter hjertelyden, men fant den ikke. Ble sendt i hui og hast inn til sykehuset på UL, og der fant de ikke liv :( Heldigvis var det bare en drøm/ et mareritt. Hjertelyden fant hun på kontrollen, og vært på UL i etterkant og fått et lite vink i fra den lille der inne. Alt i sin skjønneste orden :D

LeiaO