PDA

Vis full versjon : første kontroll i dag!

charlie
01-11-2002, 16:52
alt så bra ut - det er jeg veldig glad for. legen min har ikke UL, så han sa jeg burde få time hos gyn. om 1-2 uker for å sjekke ut disse to foliklene som var der!

fikk ikke underlivsundersøkelse i dag siden jeg er 8+1 og hadde SA i august - han sa det KUNNE være en abortrisiko i uke 7-8 for meg ,så han ville vente 3 uker for å være helt sikker. greit for meg!

var noen her som nevnte Helsekort for gravide. Legen min sa jeg skulle få det med meg neste gang. masse prøver som skal med der. istedet fikk jeg en fin liten svangerskapsbok av ham - så har jeg noe å lese på!

Linejenta
02-11-2002, 12:40
helsekortet ved første kontroll. Vi tok også masse blodprøver, blodtrykk. (Jeg tok heller ingen GYn undersøkelse da jeg gjorde dette i uke 5). Ellers tok jeg med urinprøve.. Nå er det bare å gå til innkjøp av en 10-12 bokser fra apoteket for det må vi jo ta med hver gang vettu:p

Tenker det var deilig å få første kontrollen unnagjordt, det syntes jeg!!

charlie
03-11-2002, 17:37
kjøpte 3 stk på apoteket... men de kostet 8.50/stk, syns igrunnen det ikke var spesielt billig. sper på med litt vitaminglass, tror jeg, men det er klart; jeg klarer ikke sluke et helt pilleglass pr måned, heller...

men jada - her skal det bli URINPRØVER,JA!!!

klem fra

charlie 8+3 :cool: