PDA

Vis full versjon : lei meg...

edla
16-08-2004, 23:55
jeg blir så lei meg o såret over ALT som samboern gjør... :leppe:
Jeg veit jo at han ikke gjør ting for o gjore meg lessen men jeg kan ikke la være o ta åt meg...
dette sliter skikkelig på oss og på forhåldet vårt... jeg elsker jo den mannen så innmarig mye o vil absolut ikke miste ham! han er forståelsefull og snill hele tida men hvor lenge gidder han ha en Samboer som bare tolker allt feil? :leiseg:

ÅÅÅÅÅHHHH jeg blir gaaaaal! Vil jo helst av allt bare vare samma Jenny jeg var før jeg blei :gravid:

:klemme:

palmolive
17-08-2004, 00:02
Nei,det er vel hormoner det der.Menn skjønner ikke hvordan det er å ha alle disse forandringene i kroppen som vi gravide har!Men hvis du prøve å ta litt tid for deg selv til å tenke gjennom ting før du blir sint,så kan det nok hjelpe litt.Men utblåsninger vil du nok ha både titt og ofte!

Lykke til!

Tania
17-08-2004, 01:02
Hold ut :klem: ... det er hormonene som gjør deg slik - og du blir ditt gamle jeg når babyen din er kommet til verden....er dessuten helt sikker på at mannen din holder ut noen mnd også.
Kanskje du kunne forklare ham hvorfor du er som du er nå? Og at han må være mer tålmodig og forståelsesfull akkurat nå...for det er så lite du kan gjøre med følelser, tanker og reaksjonene du har i forbindelse med svangerskapet..

Lykke til iallefall...det går nok fint skal du se :nikker:

Ciao
17-08-2004, 12:20
Hei
Skjønner at det er en lite hyggelig situasjon!

Men hva med å forære ham en av disse humoristiske "snart pappa"-bøkene? I den som Finn Bjelke har skrevet, står det mye om hva som skjer med den kommende moren på en morsom, men samtidig fin og informativ måte, og ikke minst synes jeg det er viktig at dette er skrevet av en "uproff", en vanlig pappa.

Pakk den pent inn og si at du elsker ham over alt i verden selv om du oppfører det litt merkelig i blant. Jeg er sikker på at han blir glad og forstår!

LYKKE TIL!