Vis full versjon : Vemmelig!!
Snikende ullteppe
17-08-2004, 16:53
Har vært på to bakerier den siste uken for å kløpe meg litt lunsj; Går det an å bruke hansker?? Tar i penger, som gud vet hvor har vært, og går så å smører maten min! Masse bakterier å dritt! Må vel hvertfall kunne ta seg tid til å vaske hendene. Enten det eller ha en som smører og en som står i kassen. Super vemmelig!!
Jeg har sett en bedre.Han hadde hansker han, men tok ham dem av seg når han skulle ta imot pengene?Niks:hehehe: Da er det jo veldig mye poeng i å ta dem på seg eller :herregud:
Personlig bryr jeg meg ikke mye om slikt.Jeg har to barn og eldstemann lager mat til meg noen ganger, og jeg tørr ikke tenke på hvor de hendene har vært:nervøs: Man blir litt herdet av å ha barn:flau: I Ronja Røverdatter sier de; "litt skit renser magen", tror de har rett jeg.
mamma_nemi
17-08-2004, 17:04
foretrekker å la være å handle på bakerier..syns ikke de er så renslige der jeg...uff...
Jeg har to barn og eldstemann lager mat til meg noen ganger, og jeg tørr ikke tenke på hvor de hendene har vært:nervøs: Man blir litt herdet av å ha barn:flau: I Ronja Røverdatter sier de; "litt skit renser magen", tror de har rett jeg.
:skratte: :skratte:
Tidl. bruker
17-08-2004, 18:44
Jeg har sett en bedre.Han hadde hansker han, men tok ham dem av seg når han skulle ta imot pengene?Niks:hehehe: Da er det jo veldig mye poeng i å ta dem på seg eller :herregud:
Personlig bryr jeg meg ikke mye om slikt.Jeg har to barn og eldstemann lager mat til meg noen ganger, og jeg tørr ikke tenke på hvor de hendene har vært:nervøs: Man blir litt herdet av å ha barn:flau: I Ronja Røverdatter sier de; "litt skit renser magen", tror de har rett jeg.
sant nok:skratte:
Lilliank
17-08-2004, 18:52
:skratte: Du sier noe...
Men jeg har sett det som er værre ja, jobbet i oppvasken på en båt i DK, kokken der pillet alltid buser, og vasket aldri hender:spy:
Jeg spiste kun mat jeg selv lagde der nede:nikker:
Jannike_79
17-08-2004, 18:59
Vemmelig ja.. Ser at folk har på plasthansker hvis jeg skal kjøpe mat av de jeg altså..
LilleLeo
17-08-2004, 19:02
Det kan være temmelig ekkelt ja!
Jobber selv med fast-food og vil legge til
at vi er hyper-nøye på renhold og
vasker oss på hendene hele tiden!
Ja det er vemmelig, og det er nok ikke bare bakeriene som gjør det på den måten :mumle:
Har jobba på bakeri selv og det var forbudt og ikke bruke hansker hos oss...Kommer næringsmiddeltilsynet på kontroll så blir dette påpekt med en gang,så om du ser at dette foregår på samme sted jevnlig ville jeg påpekt det!!!Bensinstasjoner er også ille synes jeg når det gjelder hygiene:nikker:
:klemme: Ravlind
Petronella74
25-08-2004, 13:50
Æsj ja! :urk: Har tenkt på det samme da jeg og :bryn: kjøpte burgere på et gatekjøkken forleden... De tok i alt med bare hendene.... Lurte på om det bare var meg som var sær, jeg :undrer:
Jeg bestilte en salat på en kafè en gang, og da fikk jeg med et par skiver brød.
Personen bak disken skjærte opp brødet uten å vaske seg på hendene først, og da gav jeg beskjed.
Hun gikk og vasket seg og skjærte nye skiver til meg :nikker:
Ekkelt å tenke på at personen som håndterer maten din har tatt i penger og andre urene ting. Hvem vet hvilke bassilusker man får i seg...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.