Vis full versjon : Marius eller Sebastian
camvik76
02-11-2002, 08:38
Lurer litt paa disse to navnene og lurer paa hva dere synes er finest. Mannen min og jeg er litt uenige naar det gjelder navn, jeg synes Sebastian og han synes Marius. Maa si jeg synes Marius er et veldig fint navn ogsaa.:)
Vi har ei datter som heter Malin og vil gjerne ha et navn som passer til hennes.
Stinemor78
02-11-2002, 12:45
Sebastian :klapp:
Tidl. bruker
02-11-2002, 13:09
Sebastian!!!
Men Marius er også et veldig fint navn...., jeg synes bare det er litt for vanlig! (Alle heter Marius...:))
Jeg er veldig glad i Sebastian, jeg da... :)
Da vi skulle ha storesøster, var guttenavnet i boks; Det skulle være Sebastian! Men ut kom ei lita tulle - kan tro vi slet litt da ;) Hadde ikke blitt enige om jentenavn, nemlig...
Jeg synes begge navnene er veldig fine - har fundert på Marius selv, men det er riktig at det er et veldig vanlig navn. Sebastian er også et flott navn og Sebastian og Malin passer jo fint sammen.
Liker best Sebastian, men syns Marius passet bedre til Malin.
Begge navna er kjempe fine!!!:klapp:
Synes nok også at Malin og Marius passet best sammen...:)
lica
*Lolita*
02-11-2002, 20:11
Sebastian er jo bare så fin.... vi hadde bestemt oss for Isabel og Sebastian sist svangerskap....
Det ble Isabel ;)
*Lolita*
02-11-2002, 20:13
Jeg er enig med Lica, Malin og Marius passer kjempe fint i sammen :)
Prøv å rope (slik som du skal rope etter dem) MALIN, MARIUS.... jepp det passer perfekt jo :)
:klapp:
Tidl. bruker
02-11-2002, 21:01
Sebastian :klapp:
Jeg synes at Sebastian passer best sammen med Malin.
Marius og Malin = etter min mening så blir det for tungvint å si.
Av de to synes jeg nok at Marius er finest, men det er litt "belastet" på en måte (med Mette-Marit og alt....). Sebastian er også fint. Lykke til med valget!
Sebastian !
Det fineste navnet helt klart. Men det er ganske mange som kaller ungene det, hvis det betyr noe for deg. Vi gikk sammen med tre Sebastianer på babysvømminga....men det var jo her jeg bor ! Må si meg litt enig i at Marius får meg til å tenke på Mette Marit.........
Jeg liker MARIUS best av de to, og er enig med dem som sier at Marius og Malin passer kjempegodt sammen!!
Det er mange som heter Marius kanskje, men Sebastian kommer jo veldig det også - så der synes jeg de "stiller likt" på en måte. Jeg er ikke superbegeistret for Sebastian selv om det er OK. Marius synes jeg er MYYYYE finere - men her er det jo delte meninger og sånn vil det vel alltid være...
;)
Zurufa
Bluelady
04-11-2002, 14:59
MARIUS, helt klart.
Det er kanskje et av de mest brukte guttenavna de siste årene, men jeg Sebastian ligger vel ikke langt etter og "klatrer" stadig.
Når jeg tenker på Marius levner jeg ikke Mette-Marit å sønnen en eneste tanke. Jeg tenker på min lille nevø på snart 4 år som sjarmerer meg i senk....
Angelique
04-11-2002, 22:06
Ville helt klart valgt Sebastian
Marius er så brukt , syntes jeg
Malinmor
05-11-2002, 00:28
SEBASTIAN så klart ;)
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
SEBASTIAN:hjerter:
Lenesin termin 31.12.02.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.