Vis full versjon : kan jeg spise lâkerol salvi??
Tidl. bruker
18-08-2004, 20:13
nå er jeg veldig nervøs... har spist veldig mye lâkerol salvi i det siste (det hjelper merkelig nok på uvelheten min, og jeg digger de), men tenk om det ikke er bra for barnet? har ikke tenkt på det før nå i sted når jeg satt å stappa i meg. håper noen svarer meg.:flau:
Tullejenta
18-08-2004, 20:55
hvorfor skulle det være farlig da? :undrer:
Det er helt i orden å spise sånne pastiller. Det du etterhvert kan tenke litt på et saltinnholdet (om du har lett for å samle vann kan salt gjøre det værre).
Lille Ru
19-08-2004, 10:47
:Plystre:
Her er inntaket stort til tider, ulempen er jo den lakserende effekten som man får om man spiser dem litt fort og i mengder...
Tror nok ikke det er noe farlig for barnet, :babygutt: min er nå i live enda :blunke:
Endelig noen andre som er hekta også! Trodde jeg var sær, men jeg er vist ikke det. Er helt avhengig, særlig på bussen.
Endelig noen andre som er hekta også! Trodde jeg var sær, men jeg er vist ikke det. Er helt avhengig, særlig på bussen.
jeg elsker også de :D
hehe, 1 tygg & man er hekta :nikker:
Petronella74
25-08-2004, 13:47
mmm de er kjempegode :nikker: Man bør kanskje være litt måteholden med tanke på kunstige søtningsstoffer, og den lakserende effekten er som nevnt ikke så behagelig :flau: Men akkurat hvor/om kunstige søtningsstoffer er skadelig, vet jeg ikke... Hvis disse pastillene er den eneste kilden, er det sikkert ok!!
jeg elsker også de :D
hehe, 1 tygg & man er hekta :nikker:
Jepp tygger de hele tida, og jeg tror "gullet" digger de også:skratte:
Tidl. bruker
26-08-2004, 19:23
da kan jeg nyte esken med 24 esker lakerol salvi som min kjære kjøpte til meg i sist uke :hyper: (ikke alle på en gang selfølgelig)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.