Vis full versjon : Uff
Ja da var det min tur til å være kvalm og:spy:
Har også i det siste hatt en del vondt i maven, noe som kan sette noen og enhver i bekymring:(
Hormonene er i sving kjenner man, for bekkenet og leddene mine skriker, i går falt jeg nesten sammen på en butikk pga. kneet mitt svikta, det har jeg alldri før opplevd:???:
Skl til legen den 27 denne måneden og da kan jeg jo spørre om råd angående bekkenløsninga og slikt!
Er det noen andre 2 gangs gravide som har sliti med bekkenet før(eller fler gravide) Slet veldig med bekkenet sist, og faktisk helt fram til nå(det vil jo si at jeg fortsatt har bekkenløsing enda etter forige svangerskap) Kommer det til å bli værre tro!?
Uff litt sytete innlegg fra min side i dag gitt:( Når man egentlig bare skal gå å være glad for at det endelig har gått:)
Ja ja, ha en fin lørdag da:)
Klemmer fra Marit & punktum:baby: 4+7
Bergrosa
02-11-2002, 17:02
Hei Marit.
Jeg hadde problemer m bekkenet v første svangerskap. Om det var låsning eller løsning strides de lærde om, men vondt var det i lysken og nedover bena.
da gutten ble født, ble det borte, helt til han var tre mnd. Da ble jeg bare sittende på gulvet uten mulighet til å komme meg opp. Heldigvis kom ei venninne, så hun kunne hjelpe meg da.....:birth:
Men da kunne legen konstantere at jeg hadde en låsning på venstre side i bekkenet, og hverken fysio eller kisopraktor kunne hjelpe noe særlig. MEn m trim og egeninnsats ble det mer eller mindre borte i løpet av det siste året.........
MEn i går på jobb....... vondt på høyre side, nedover foten...... Jeg halta til slutt fordi det var så vondt å gå....... Ikke meningen å syte så fælt men DET VAR VONDT. Kjenner ingenting i dag, ennå vi har gått langt idag og. MEn håper det ikke blir noe mer av dette.
Lurer på om det var Tweeno som hadde fått et opplegg for å trene under svangerskapet så hun ikke skulle få så mye bekkenløsning......se under diskusjonen " Trimmer julidamene ?" det står der......
God Helg!
Heisann!
Får håpe du slipper unna med litt kvalme.
På mitt forrige prøverørforsøk (i sommer) ble jeg så kvalm at jeg var for det meste sengeliggende. Uheldigvis endte det i MA.
Er temmelig sikker på at jeg er gravid nå, men skal ikke ta blodprøve før tirsdag. Så da havner jeg nok her!!:D
Lykke til!
:findag: fra Amazone
MokkMokk
02-11-2002, 18:24
Har ikke så mye lurt å svare deg på spørsmålet ditt, men vil gratulere deg med 5+0!!
...for jeg regner med at du er det, fremfor "4+7"? ;)
Koz,
Takk for svar fra dere alle, har bare en sånn dag da man syns litt synd på seg selv. Nesa er Dett og hodet banker, pluss en meget propell av en unge som svirrer rundt bena på meg og lurer på ditt og datt! Kvalmen kommer å går, en fin greie er jo at røyken ser man ikke så mye til :) Mandag slutter jeg foresten helt, de siste dagene har gått til nedtrapping siden jeg fikk vite det..
Jaha verene er jeg 5+0?!?! hmm.....jaja kan godt hende, trodde jeg var 4+7 jeg, men det er jo ikke så mange dagene forskjell da. Selv om hver dag teller masse, for da er man nærmere de 12 ukene ;)
Ha en fin lørdags folk :) Nå skal jeg gå å steke biff til familien min(har slått på stortromma si ;))
Klemmer fra Marit & punktum(som jeg ikke helt vet hvor stor er enda:p )
Takk for svar fra dere alle, har bare en sånn dag da man syns litt synd på seg selv. Nesa er Dett og hodet banker, pluss en meget propell av en unge som svirrer rundt bena på meg og lurer på ditt og datt! :bonk:
Kvalmen kommer å går, en fin greie er jo at røyken ser man ikke så mye til :) Mandag slutter jeg foresten helt, de siste dagene har gått til nedtrapping siden jeg fikk vite det..
Jaha verene er jeg 5+0?!?! hmm.....jaja kan godt hende, trodde jeg var 4+7 jeg, men det er jo ikke så mange dagene forskjell da. Selv om hver dag teller masse, for da er man nærmere de 12 ukene ;)
Ha en fin lørdags folk :) Nå skal jeg gå å steke biff til familien min(har slått på stortromma si ;))
Klemmer fra Marit & punktum(som jeg ikke helt vet hvor stor er enda:p )
MokkMokk
02-11-2002, 20:18
...Hmm...
Nå lurer jeg svært på åssen du teller, Maritmor?
Hva kommer etter 4+7 da? 4+8? ;)
4+6 er jo siste dagen før man er "ferdig" med 4-tallet,
dvs. dagen etter 4+6, er du 5+0.
En gravid-uke blir derfor slik:
4+0, 4+1, 4+2, 4+3, 4+4, 4+5, 4+6 = 7 dager tilsammen.
See? :p
Klemz,
*Lolita*
02-11-2002, 20:23
uffa da ville bare gi deg en god:stakar:
Og Gratulerer så masse med 5+0 jeg er 4+0 idag jippi ;):klapp:
Oi jeg er jo også 5+0 idag :)
MokkMokk
02-11-2002, 21:10
Gratulerer til alle "runde tall" - det er SÅ deilig for hver nye uke! :klapp:
Klem fra
juni-verene :)
Ja selvfølegelig, er ikke heelt med om dagen da:p *ler*
Jaja gratulere til meg da! 5+0!! :D
:bonk:
Hihi!! Med tanke på omstendighetene så er du unnskyldt :D
Slet voldsomt med bekkenløsning fra sjette måned sist gang, og var fin en periode etter fødselen. Så satte det i gang igjen, og jeg var plaget i over et halvt år! Så jeg håper inderlig jeg slipper samme styret denne gangen. Skal være flink og gå til lege straks jeg kjenner symptom.
Lurer på hvor mange uker og dager jeg er jeg.....
Hei på deg!
Flere som sliter med kvalme ser jeg, ja - nå er vi virkelig i gang. Håper du ikke blir så ille plaget med bekkenløsning denne gangen da, er nå for ille hvis du skal bli plaget med det allerede nå.
Rart egentlig - at en skal få så mange rare plager "bare" på grunn av den lille spiren der inne.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.