PDA

Vis full versjon : Lavt blodtrykk og nesten-ulykker

MokkMokk
02-11-2002, 21:06
På jobben idag (har tatt på meg et par ekstravakter i helga) så greide jeg å tråkke over,
så jeg vrikket ankelleddet. Det var skikkelig vondt! :sint:
Årsaken til at det skjedde, var at jeg fikk et "svimmelhetsanfall" da jeg småløp ned en trapp;
det svartnet plutselig for øynene, peip skikkelig i ørene og jeg knakk sammen i siste trinn,
selvfølgelig helt forkjært med den ene foten.

Ble litt redd etterpå; tenk om jeg hadde besvimt skikkelig og falt ned hele trappa?! :eek::eek::eek:
Jeg har fått påvist lavt blodtrykk (100/60), og det føles ganske skummelt, ihvertfall etter en slik episode!
Vil jo ikke skade spiren min.. :leiseg:

Så nå sitter jeg hjemme med verkende ankel,
lurer på hvordan den vil være i morgen tidlig? :???:

Klem fra en litt skremt

anworren
02-11-2002, 21:40
Bare for å si det ALLE sier: du må ta det mer med ro, vet du!

Det er ikke lett, du har helt rett.... Men du bør kanskje ikke springe i trappene?

Har ikke hatt lavt blodtrykk, så jeg vet ikke helt hvordan du bør oppføre deg, men jeg har kjent at det er litt lite blod i hodet av og til, dersom jeg reiser meg for fort opp! Det er en guffen følelse at verden snurrer rundt!
Håper ankelen blir bra fort og:findag:

Blomma
04-11-2002, 11:39
Hei der,

jeg har like lavt blodtrykk som deg og har fått streng beskjed fra legen om å drikke kjempe mye. Har ikke hatt svimmelhetsanfall på lenge og bælmer i meg vann. Tar jern også. Pass på å ha noe søtt i lommen også. I tilfelle du trenger å få opp blodsukkeret.

Tidligere bruker
05-11-2002, 22:42
Ville gi deg en trøsteklem jeg, og håper ankelen fort blir bra igjen!

Sa legen at du hadde lavt blodtrykk på dette?
Mitt trykk er 100/50, og legen min sa det var normalt???

Vel, her er klemmen i alle fall!

:klem:

DL 13+4