PDA

Vis full versjon : Au au hodepine!

Amygdala
03-11-2002, 01:42
Hei alle julidamer:)

Jeg har så utrolig vondt i hodet!
Drikker masse vann og passer på å spise jevnlig,
men det pulserer og dunker i hodet når jeg beveger meg:bonk:
Er dette vanlig så tidlig?

*Lolita*
03-11-2002, 02:19
Det er ganske vanlig/normal tegn :)

Jeg har også i vondt i hode, men ikke så mye at det begynner å bli plagsomt! eneste som hjelper er å slappe av og kanskje sove litt :)

Uffa det er ikke godt å ha vondt i hode håper at du føler deg bedre snart :stakar:

Klem *Perser* :)

Amygdala
03-11-2002, 14:50
Hei på deg *Perser*:)

Føler meg mye bedre idag faktisk.
Har lagt merke til at hodepinen kommer utover kvelden så det er nok lurt å legge seg tidlig.

Hadde forresten to FINE STERKE BLÅ streker idag, det var godt å se hi,hi.

*Lolita*
03-11-2002, 15:10
Heia Amygdala

Jeg merker også at jeg får vondt i hode på kvelden!

Men du siden vi er like langt på vei, hvordan er tappen din nå'?
Hva andre "plager" har du fått?

Kan jeg se på testen din hihi?

Hvordan er formen din ellers? Har du baby fra før?

Uffa jeg hadde vist litt mange spørsmål, men håper at det greit at jeg spør deg :)

Vet du hva tid du hadde eggløsning?

Jeg har blidt ganske så usikker men jeg tror det var engang mellom 14-18Oktober! For at alle eggløsningstestene mine var positivet! Så gadd jeg ikke å kjøpe mer!

Kos og klems fra *Perser* :)

PS. GRATULERER SÅÅÅ MASSE MED 2 STERKE STREKER IDAG:klapp: :klapp:

Amygdala
03-11-2002, 15:27
Hei *perser*:)

Koselig med svar fra deg!
Jeg har egentlig ingen "plager" (foreløpig)
Er ikke kvalm, har ømme pupper og litt følsomme/såre brystvorter.
Ellers så har jeg kjent små dragninger/stikkninger på begge sider av magen(nederst)
Hvis jeg ikke kjenner dragningene en stund så blir jeg litt bekymret, men det er vel unødvendig.
Jeg hadde EL den 16 og dagen etter kastet jeg plutselig opp i kjøkkenvasken uten grunn(var ikke kvalm i det hele tatt)
så jeg vet ikke om det var et tegn på befruktning he,he!

Jeg har tatt bilder av testene, men vet ikke hvordan jeg får laget link...skal prøve hihi!

Tappen min er vel hard inni og myk utenpå(vet ikke helt om jeg kjenner noe forskjell...)
Jo!så tisser jeg mye mer enn før(veeeldig ofte, men må ikke opp om natten ennå)!

Har ingen barn fra før så dette er veeeldig spennende:D

*Lolita*
03-11-2002, 15:57
Å da har vi nesten sammen "plager" hehe!

Synes det var rart med tappen min idag:???: den hadde åpnet seg litt, men nå skal jeg ikke tulle mer der inne tihi:blush: Men min har også vært hard inni men myk utpå :)

Jeg har lagt merke til at med engang jeg drikker så må jeg på do, akurrat som om det går gjennom med engang!

Hehe husker sist svangerskap så hadde jeg glass på bade (mot slutten av svangerskape asså) jeg drakk der og gjorde meg ferdig og la meg etterpå! For det gikk rett gjennom hihi så rar jeg var sist :bonk: Blir sikker like rar denne gangen også regner jeg med :D

har du en hjemmeside? du kan gå på msn sine sider og få deg hjemmeside, der kan du jo legge inn testen og magebildene senere ;)

Kjempe kos skrive med deg :)

Amygdala
03-11-2002, 19:20
Hei på deg *perser*:)

Jeg drev også og "fiklet" en del med tappen, men denne mnd. fant jeg ut at jeg ikke skulle forstyrre prosessen he,he.
Det hjalp jo det:klapp:

Jeg har en hjemmeside, men den er ikke ferdig laget ennå.
Skal legge ut alle bildene min som jeg tegner og maler slik at det blir en galleri-hjemmeside.
Men jeg tror ikke at magebildene mine kommer der hihi!

Skal sjekke ut msn, takk skal du ha!
Har jo veldig lyst å vise min test også hihi:lol:
Skal holde deg underrettet:kidoki:

Veldig kjekt og ha en å chatte litt med som er like "langt" på vei som meg:klem:

*Lolita*
03-11-2002, 20:16
Hei du :)

Her har du siden til Msn :) det hørtes spennende ut å ha egen side med maleri og tegninger :)

http://groups.msn.com/create

Kos og klems fra meg til deg :-)
:klapp: