Vis full versjon : Vondt i magen....
Hermione
22-08-2004, 19:52
Lurer på om dere kan hjelpe meg, jeg har de siste dagene hatt vondt nederst i magen foran, det kommer og går (altså er ikke vondt hele tiden). Det er også veldig vondt når babyen sparker i magen, det kjennes ut som hele magen er øm liksom...
Dessuten så verker symfysen helt forferdelig, og jeg har vondt i lysken... :urk:
Noen som kjenner igjen dette? Er det nødvendig å ringe føden når jeg kjenner mye liv, og ikke har blødninger?
Takker for svar! :klemme:
Tidl. bruker
22-08-2004, 21:20
Jeg vet ikke om jeg skjønner helt, men kan det ikke være bekkenløsningssmerter fremme i symfysen som er årsaken til alle smertene du beskriver da :undrer:
Jeg har hatt veldig mye vondt i symfysen fremme i mine to forregående sv.skap, og det fortonte seg på veldig mange forskjellige måter... Hadde fryktelig vanskelig for å gå til tider, Måtte stå lenge stille når jeg reiste meg opp. Men også veldig øm i symfysen. Kjentes nesten ut som om det var masse blåkuler der om du skjønner...
Vet at dette ikke er til særlig hjelp for deg; men jeg vil anbefale deg å ringe til føden for å høre. Da er du tryggere enn om noen her skal forsøke ¨å stille en diagnose.
Lykke til! Håper du får klarhet i dette! :klemme:
Hermione
22-08-2004, 22:04
Vet at dette ikke er til særlig hjelp for deg; men jeg vil anbefale deg å ringe til føden for å høre. Da er du tryggere enn om noen her skal forsøke ¨å stille en diagnose.
Jeg har ringt føden for timer siden, men det var ikke noe hjelp i det heller.... Skal til legen i morgen tidlig!
Hei!
Jeg har også mye vondt i magen, både i form av murringer og ømhet. Legen sier at dette er normalt og at det sansynligvis er livmorbåndene som strekker seg. Hvis du får nedtrykkfølelse bør du ta kontakt med føden. Husk, baby'n vår vokser veldig nå!!
Løvelasken
22-08-2004, 23:53
Hei vennen:klemme:
Mye av det høres ut som bekkenplager, det vil si at det er nerver som kommer i klem. Men smertene nederst i maven vet jeg ikke..kan det være at morkaken ligger der og at det er mer ubehagelig en vondt?:undrer:
Håper du finner ut av det:lykketil:
Enig med deg Ruffina.
Tidl. bruker
24-08-2004, 09:58
Funnet utav det Hermione????
Håper det :comfort:
Hermione
24-08-2004, 22:58
Ja jeg fant ut av det... det var kynnere som har begynt å påvirke livmorhalsen. Den har blitt 3 cm i løpet av helgen..... :dåne: Prøver å holde meg rolig :urk:
:klemme:
Løvelasken
25-08-2004, 10:21
Tvi tvi vennen og knip igjen:klemme:
Tidl. bruker
25-08-2004, 10:34
Ja jeg fant ut av det... det var kynnere som har begynt å påvirke livmorhalsen. Den har blitt 3 cm i løpet av helgen..... :dåne: Prøver å holde meg rolig :urk:
:klemme:
Oj da, sitt stille og knip igjen :comfort:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.