PDA

Vis full versjon : Ikke særlig aktivitet her, nei....

Mossa
03-11-2002, 16:48
.......tydelig at det er mange av oss som ikke er helt i slag. Eller?
Det er i alle fall årsaken til at jeg har vært lite å se de siste dagene, når jeg ikke jobber så sitter jeg for det meste apatisk i sofaen og holder igjen oppkastet som ligger under drøvelen (konstant kvalm, tja - sånn blir det vel i en fem - seks uker nå da).

Kvalmen kom mye tidligere denne gangen enn før, men av erfaring så venner en seg litt til det etter et par uker - så det blir vel bedre.....

Ellers så er jeg fryktelig svimmel, holder nesten på å gå i bakken noen ganger....sånn har jeg ikke vært før.

Bare noen ord fra meg i dag, nå må jeg prøve å vie litt oppmerksomhet til Mossajenta som synes mamma er litt fjern for tiden.....

Håper alt er bra med dere alle!

Amidama
03-11-2002, 16:56
Uff stakkar.. Håper kvalmen går over snart!
Jeg sliter med vondt i korsryggen, smerten begynner å gå nedeover bena nå.. Lurer på om det er noe bekkenløsning på gang.. Jeg veit ikke helt hvordan det kjennes ut siden jeg slapp unna det sist gang, tror jeg tar meg en tur til legen til uka hvis jeg får time

Mossa
03-11-2002, 17:01
Glemte forresten å gi meg selv en :klapp: :klapp: ,
for i dag så er jeg hele 6+0!!!

Amidama
03-11-2002, 17:03
Utrolig deilig for hver uke som er unnagjort :) Heia oss!!

Qlio
03-11-2002, 17:22
Håper kvalmen gir seg snart,
jeg har foreløpig vært forskånet fra det......

Har bare kastet opp en gang, og da kan jeg vel ikke klage???

:findag:

MissesX
03-11-2002, 18:52
*atsjo atsjo atsjo*

Er syk jeg da! 38 i feber, ikke så mye da men veldig ubehagelig. Hodet dunker og jeg har bare lyst å knaske panodil. Men det kan jeg jo ikke så da får det bare være. syns fryktelig synd på meg selv!!:leiseg:

Ogs synd på deg og selfølgelig Mossa:( Kjedelig at ting skal komme såå fort, spesielt den kvalmen) Ikke morro!! Selv er jeg mest kvalm ettermiddag, kveld og natta jeg da!:uff: Har enda ikke kastet opp, men det er vel ikke så fryktelig lenge til, for det har vært meget meget nære i det siste!!:eek:

Ellers går det bra da, er jo storfornøyd om dagen :D Litt sykdom og kvalme knekker ikke denne dama ;) Har hatt lyst å klatre på taket de siste dagene og rope ut til hele verden at jeg er gravid :p

Ønsker oss et godt og friskt svangerskap alle sammen:klapp:

Klemmer fra den så sørpe forkjøla Maritmor & punktum 5+1

*Lolita*
03-11-2002, 20:00
:stakar: :stakar:

Håper at du føler deg bedre snart :) :stakar: :stakar:

Bergrosa
04-11-2002, 13:45
Hallo Mossa!

Jeg føler med deg........ er også kvalm....... går sånn i bølgeddaler...... snakka m doktoren min og han ga meg noe piller mot kvalme som var ufarlige i svangerskap og ei sykemelding på hele tre dager...... Nå jobber jeg bare tre dager denne uka så dvs at jeg ikke skal på jobb før etter Ul neste uke.... Håper VIRKELIG at disse tablettene hans virker, det er sikkert noe reisesyketabletter ( husker ikke navnet) siden en blir trøtt av dem. Skulle taes på kvelden....... Slisomt å gå sånn ja, og når en har en aktiv unge i huset fra før føles det nok ekstra ille tror jeg.......

Men vi gjør det da med glede! Ikke sant? Jeg er også 6+1 i dag, og aldri har tiden stått mere stille enn den gjør nå.........:):p

:findag: alle gravide jenter!

Dahlia
04-11-2002, 13:56
Hmmm, blir nesten bekymra fordi jeg er sprek som en loppe jeg :) Men sambo mente at det var jeg med jr. oxo... så da skal det helt sikkert være slik :klapp:

Det er dagen for å klage på det meste i dag :latter:

5+5 dagen :) :)