PDA

Vis full versjon : I seneste laget...

acinom
16-08-2002, 22:25
Hei! :)

Endelig har jeg tatt motet til meg og fått registrert meg etter å ha vært aktiv leser her inne noen måneder... :uff:
Satt her og tenkte at idag er jeg jammen meg T-29, og ingen vet det, hadde vært moro å ha noen å dele det med! Så jeg håper at det er plass til en til her! :D

Kan nevne at jeg er 28 år, har en gutt på snart 3 år, og har altså termin 14. sept. med nr. 2, som jeg ikke vet om blir gutt eller jente.

Håper jeg blir litt mer aktiv her inne den siste tiden, det er tross alt nå det begynner å bli virkelig spennende!

Ellers må jeg si at dere er en utrolig flott gjeng her inne, føler nesten at jeg kjenner mange av dere, særlig de som er veldig aktive (Mormona, Miro ;) spesielt) He-he.

Regner med at jeg får litt mer tid nå som jeg går ut i permisjon til uken, så det blir nok fler innlegg etterhvert!

Ha en fin kveld! :)

Acinom.

Mormona
16-08-2002, 22:36
Hei du :)

Også bor du visst i Skien også ser jeg....velkommen skal du være. Moro med ei Skiensjente til her inne :)

Ja, jeg innrømmer det gjerne....jeg er fullstendig hekta....klarer ikke å la være å kikke innom hver dag og det flere ganger om dagen. Jeg får gjort mange andre ting også altså....selv om det virker som om jeg sitter foran PC'n hele dagen. Men det er som du sier....det er en kjempeflott gjeng jenter her inne og vi ønsker alltid nye magedamer velkommen inn :)

Selv om du "kjenner" meg litt allerede så er jeg altså 29 år, samboer med mannen som gir meg hjerter i øynene og gjør meg mo i knærne :kyss:.....Jeg har en datter på 10 år fra et tidligere forhold og er sykepleier til daglig. Nå er jeg ute i permisjon og skal etter planen bli mamma om 16 dager...har ikke noe tro på at hun kommer noe før i alle fall :uff:

Siden du nå er fra Skien så må jeg jo si at vi har en veldig aktiv treffgjeng her i distriktet da....og du er veldig velkommen til å være med på treffene våre. Jeg pleier å legge ut melding på treffsidene her inne. Neste treff er den 27. august (lover ikke at jeg får med meg det pga. termin) på La Piazza i Porsgrunn klokken 1800. Der er du hjertelig velkommen om du har lyst. I alle fall så får du henge deg på oss her inne og bli med over til nybaktmamma når det er tid for det :)

klem fra Mormona T-16

acinom
16-08-2002, 23:19
Takk for koselig velkomsthilsen! :)

Måtte opp og se om det var noen som hadde svart på min første melding; så moro!
Skjønner godt at du er hekta, har vært innom her i hvertfall en gang om dagen, noen ganger to de siste månedene.

Vedr. treff har jeg faktisk tenkt på å gå, men det har faktisk aldri passet, men den 27. har jeg ingen planer, så kanskje jeg dukker opp da! Hadde vært veldig koselig å møte dere, har faktisk ingen i min nære omgangskrets som venter barn samtidig med meg denne gang (hadde det sist), og dermed ingen som er "veldig" interessert i å dele mine gleder og plager, det savner jeg veldig. Er nok derfor jeg har begynt å "vanke" inne på disse sidene, men har altså nøyd meg med å lese, helt til nå. Og det er jo mye morsommere å delta! Yippie! :D

Men, nå må jeg være sosial (foran TV) med mannen min, så gleder jeg meg til å titte inn i morgen igjen!

Koser fra Acinom :)

Robyn
16-08-2002, 23:27
Hei Acinom! :)

Velkommen skal du være, alltid koselig med flere magedamer! :klapp: :klapp:

Er det ikke deilig å endelig kunne telle ned mot terminen? Jeg gleder meg enormt til søndag, for da er det min tur! :D
Målet er faktisk i sikte, helt utrolig å tenke på etter 8 måneders ruging.

Håper vi får høre masse fra deg fremover. Ha en koselig kveld.

Klem fra Robyn, 35+5

Miro
16-08-2002, 23:40
:vink: Hei, hei.

Aldri for sent vet du, og det er alltid hyggelig med flere. Og så klart du er nødt til å sniklese litt før man melder seg inn. Man må vel først se om dette er klubben liksom, og det er det jo. Dette er jo klubben med stor K:klapp:

Så fint at du bor i Skien, så kan du jo møte Mormona om du tør:)
Mormona; Da må du oppføre deg eksemplarisk...hehehe

Jeg er jo da Miro, og har ingen barn fra før. Gift med mannen i mitt liv Miromannen, og vi venter da miniMiro (gutt i følge ultralyd, jordmor og Miromannen som så tisselassen:))

Igjen velkommen til oss:klapp:

Hilsen Miro:)

tevanga
17-08-2002, 00:27
Jeg er fra Porsgrunn og har i likhet med Mormona vært på mange treff. Det er en kjempegjeng som møtes og vi vil gjerne ha flere med. Det er en fin blanding av gravide og Nybakt-mammaer som møtes.
Jeg er gravid med nr. 2 og har i likhet med deg ingen i omgangskretsen som er gravide eller har små barn. Derfor er denne klubben midt i blinken for meg.
Jeg har menstermin 5. september og UL- termin 9. september. Jeg bruker mensterminen når jeg regner dager da jeg tror den er mest riktig.
Jeg gikk ut i permisjon i dag og det skal bli deilig. Skal kose meg med ham som skal bli storebror i dagene frem til fødselen.

Håper vi hører mye fra deg og at du kommer på treff.

:findag:
Hilsen Tevanga T-20

acinom
17-08-2002, 13:23
Wow, må takke igjen jeg for så koselige velkomsthilsener! :)
Ingen tvil om at dette er klubben med stor K, Miro.
Og Robyn, det er vanvittig deilig å endelig kunne begynne nedtellingen, snart er det din tur også! :D
Tevanga, kos deg med permisjon, jeg går ut til uken, og skal da kose meg med min 3-åring, men også ha tid kun for meg selv for siste gang på lenge-lenge!
Og Miro; spørs om jeg tør møte Mormona, er redd hun skal komme til å tråkke på meg med de fine Hobbitføttene jeg så i 3 eksemplar her tidligere... He-he... Men da bare hopper jeg opp og biter henne i leggen (er nemlig liten, liten...)
Neida Mormona, bare tøyser, og Hobbitben har jeg forøvrig selv, varierer bare litt med været... Satser på at de forsvinner litt til uken, for da er det meldt dårligere vær. Oh glede :)

Koser fra acinom.

Vimsen
17-08-2002, 14:11
Halloen acinom ! :9
Velkommen til oss !

Bedre sent enn aldri sant ? :)

Og det er heeelt riktig, vi storkoser oss her inne

MÅ lissom bare innom å titte og skrive som en gal hver eneste dag :lol:

Selv er jeg 32 og samboer med en herlig fyr på 28 (hihi)
Han har en datter på 2 fra før og vi venter VÅRT første barn med termin 3.september

Håper du vil trives her inne med oss

:stakar:

Klem
Vimsen T-17

Polyanna
17-08-2002, 15:07
Hei og velkommen! Bedre sent enn aldri, vet du...

Men du, du må være snill å ikke hoppe opp og bite Mormona i leggen - de hobbitføttene så AAAALTFOR vonde ut til at man kan bite i dem... :lol:

Wanja
17-08-2002, 23:34
Heisann acinoM:)
Velkommen hit da...ja du har rett,her inne er det mange koslige magedamer!!:klapp: :klapp:
Var her også i noen uker å tittet før jeg skrev innlegg :D
Og som du sier...da ble man liksom "kjent" med damene her.
Jeg er forresten 22 år,samboer,termin 25 sept og mens-termin 15 sept,bor i Bodø og jobber på sykehjem..er Oms.arbeider.
Lykke til videre,nå har du jo bare kort-kort tid igjen:D :D

Wanja34+6