PDA

Vis full versjon : Press i skjeden

Miro
16-08-2002, 23:36
Javel, må nesten innrømme det jeg altså. Har nå kjent svakt press i skjeden og skjedeåpningen siden i dag morges, til og fra. Ikke hele tiden, men nå kjenner jeg det igjen. Føler at et eller annet holder på å utvide seg jeg???:???: Det er ikke vondt i det hele tatt, akkurat som små stikk liksom...:???: Eller kanskje en svak, svak brennende følelse:???:

Ja, det var vel det jeg skulle si:p

Ha en god kveld:) Vi har nettopp grillet vi :nam:

Klem fra Miro T-16

Robyn
16-08-2002, 23:42
Hei Miro! :)

Sånn har jeg hatt en stund også, men i dag og de siste dagene har det vært ekstremt! Og for meg er det faktisk så vondt at jeg nesten har begynt å gråte et par ganger!:leiseg:

Det er vel denne modninga da... :uff: Med all den modninga jeg har hatt i dette svangerskapet bestiller jeg herved en kattefødsel (eller prompefødsel som jeg leste her inne et eller annet sted:lol: )

Grillmat hørtes godt ut, det skal vi ha i morgen. :nam:

Ha en fin kveld!

Klem fra Robyn, 35+5

Murmeldyret
17-08-2002, 02:44
Hei Miro.

Har det på samme måten. Føles nesten som om noen stikker nåler når jeg går. Jeg spurte jordmor om dette på kontrollen, og hun sa at det var babyen som var på fart ned i bekkenet. Så det er jo positivt da:klapp: Jeg har også vært veldig øm oppå "høna" (vet ikke helt hva jeg skal kalle det jeg), det er visst også positivt. Vi får nok bare rope hurra for alle vondtene vi får nå!!

Klem murmel

Vimsen
17-08-2002, 13:18
G'morgen ja ::

Er DET modinga ? Så spennende da !!
Har hatt det lenge jo og det blir bare mer og mer ubehagelig !

Trøst deg med at du kanskje er et skritt nærmere den store dagen hver gang du kjenner det Miro

:stakar:

Vimsen T-17

Mormona
17-08-2002, 13:24
Endelig noe jeg også kan si at jeg har og har hatt en stund :D:D:D:D:D:D:D

La det modnes, sier jeg bare...er klar som et nykokt egg til å :birth: om så babyen ligger sidelengs eller opp ned eller hvordan hun enn ligger. Når jeg skal beskrive det så sier jeg at det kjennes ut som om hun tar tak i to håndtak på hver side av bekkenet og prøver å presse seg nedover i bekkenet mitt :)

Kan jo stemme det med at hun er på vei nedover. Dessuten så har jeg mye bedre plass til å puste enn jeg har hatt tidligere. Føler ikke lenger at jeg har baby opp til haken og det er jo deilig :klapp:

La oss modnes og la de små komme.....jeg skal jo ifølge min samboer føde i løpet av denne helgen. Han har sagt gjennom hele svangerskapet at den lille kommer en gang mellom den 17. og 20. august ;)

klem fra Mormona T-15

Wanja
17-08-2002, 13:35
Hei Miro:)
Jeg har jo også hatt det sånn i 3-4 uker!!!:D :D :D
Men det er da enda 5 uker til min termin?!
Begynner det å modnes så tidlig?? ...Nææ,jeg var jo til kontroll og ultralyd for 2 uker siden og da var jo mormunnen Helt lukket!
Eller kanskje det ikke har noe med det å gjøre??
Hodet til lillegutt festet seg for 4-5 uker siden...først satt det litt løst...men var festet helt for 14 dager siden. kan det evt være det?? Eller kanskje bekkenløsning??
Blir ikke helt klok på dette jeg:bonk: :bonk:

Wanja34+6:findag:

Miro
17-08-2002, 14:28
*sutre* da syns jeg faktisk at jeg er sent ute. For jeg har nemlig bare kjent dette fra i går. Kjenner det litt i dag også da, men ikke så mye ennå.:leiseg:

Nå vet jeg ihvertfall at jeg går tiden ut og 14 dager over og 4 dager over det igjen før de setter igang..*sutre*:leiseg:

Miro T-15

Vimsen
17-08-2002, 14:30
Miro-lille daaaaaaaa

Det er vel ikke sikkert
Kanskje du modnes KJEMPE-fort mens vi andre modnes millimeter for millimeter

:stakar:

klem
Vimsen T-17

Miro
17-08-2002, 14:49
:blush: Takk for trøst Vimsen:klem:

Miro:)

Polyanna
17-08-2002, 14:51
Miro, hvis det er noen trøst så har ikke jeg kjent ANTYDNINGER til noe slikt en gang. Så det er mange mange som er bak deg i løypa også, altså.:)

Polyanna, T-24

Miro
17-08-2002, 14:55
Ja, jeg hadde ikke det jeg heller forrige uke. Så det startet jo i går. Det kan komme hos deg også når du nærmer deg 2 uker igjen:) Jeg har veldig lite idag. Har kanskje kjent det 1 gang, eller kanskje jeg innbiller meg det??? :)

Miro:)

PS! Skal slutte å kjenne etter:)

Robyn
17-08-2002, 15:55
Miro kjære! :stakar:

Vil bare trøste deg med at når jeg gikk med Robin hadde jeg ikke antydning til noen av de tingene her, og han ble født "bare" 4 dager etter termin.
Så det trenger ikke bety noe som helst.

Robyn, 35+6

Mormona
17-08-2002, 16:49
Mirovennen :)

Da jeg gikk gravid med Ida kan jeg ikke huske at jeg hadde noen symptomer på at ting var i gjære i det hele tatt. Jeg fikk jo til og med beskjed av jordmor om at jeg kom til å gå over termin :p

Men plutselig en natt så våknet jeg med svake rier....jeg måtte til og med slå opp i bøkene mine og se hva dette kunne være. Slo meg så til ro med at det var kynnere og at kroppen min da forberedte seg til det som skulle skje i løpet av de neste ukene. Dagen etter ble Ida Charlotte født.....2 dager før termin ;)

Så aldri si aldri....de har en egen evne til å bestemme disse små ;)

klem fra Mormona T-15