PDA

Vis full versjon : Magen vokser

Sonar
04-11-2002, 10:05
Hvordan skal dette gå.... magen min vokser som bare det allerede... og jeg er bare 10 uker på vei jo. Vanlige bukser er pakket vekk og mammabuksene funnet frem. Har ikke noe valg :uff: Min kjære spøker med tvillinger, men det har ikke jeg noen tro på (vil ikke tro på det) Tror heller det er det at jeg nå er gravid for tredje gang og det ganske raskt etter de to andre.

Jeg klarer nok ikke holde graviditeten skjult noe særlig lenge, men de fleste vet nå om det allerede. Klarer ikke å holde slik hemmelig jeg. Synes jeg var kjempeflink som holdt bryllupet vårt hemmelig :p

Andre som har fått en mage allerede?

MokkMokk
04-11-2002, 10:24
..selv om jeg ønsker meg en pitteliten gravid-mage aldri så mye, så må jeg nok konstantere at her i gården er det ikke mer bulk på magen nå enn før jeg ble gravid :o Jeg kjenner at nedre del av magen er litt hardere enn før, det er eneste. Men det syns ikke..

Nå er jeg "bare" 8+6 mot dine 10 uker da, og i tillegg førstegangsfødende. ;)
Jeg tror nok hovedgrunnen til at magen din kommer allerede nå, er fordi du venter nummer tre.
Selv om det selvfølgelig kan skjule seg to ( eller fler?? :eek: ) der inne også!

Ta en titt på magen til D_Lady (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?threadid=8066) - her var hun 11+1. Men så er det hennes 5. svangerskap også!

Håper det om ikke alt for lenge popper frem en liten bulk her også, gleder meg til det jeg!
Enn så lenge kan jeg jo ikke bruke mammaklær, og ikke passer mine vanlige klær særlig godt om dagen heller,
grunnet oppblåsthet og et par ekstra kilo etter røykeslutt :uff:

Men pytt, i denne fasen av livet, med bebis i magen, så nekter jeg å bry meg om en kilo eller to i pluss :D

Klemmer fra
verene 8+6

trøtt
04-11-2002, 13:10
Jeg er 8+1 i dag og det har begynt å bli en bitte liten kul der nede. Knappen i buksa blir knept opp med en gang jeg setter meg ned. Jeg er bare glad for at det kommer kul der fort jeg da så blir det mer virkelig.

Jeg er gravid med nr 3 da så det er nok derfor det kommer allerede, har noen venninner som er mange uker mer enn meg uten antydning til kul engang.

Linejenta
04-11-2002, 14:29
Er i dag 10+2 og har en liten bulk ut nederst og så er jeg hard der, men som Verene sier: Har nok kost meg med maten nå etter jeg sluttet å SPY (ikke sluttet å røyke for jeg har aldri røyka)..

Klem fra

charlie
04-11-2002, 15:23
den magen jeg har fått er ganske myk, gitt.. der ligger det bare godteri!

har kost meg mye i det siste -tilstås... :D

Trolley
04-11-2002, 18:54
Jeg ser sikkert ut som om jeg er 5 måneder på vei, men så har jeg tidvis vært skrekkelig oppblåst - og så har jeg hatt den ekle cysten på 7-8 cm i diameter der inne.

De siste dagene har jeg dermed opplevd å bli langt smalere om midjen enn det jeg var i begynnelsen - hadde ikke trodd jeg kom til å oppleve det underveis i svangerskapet, "en krympende mage". He he.

Trolley 6+3