PDA

Vis full versjon : Kynnere og brun utflod

anita
04-11-2002, 13:14
Overskriften sier vel det meste. I går og i dag har jeg hatt ufattelig mange kynnere. De kommer uregelmessig, men stort sett får jeg flere i timen. De er skikkelig ubehagelige. Ikke direkte vonde, men ikke gode. I tillegg fikk jeg en brun blodstripe på dopapiret i går kveld, og ennå mer nå når jeg var på do. Det er brunt, og sikkert lite, men blandet med annet utflod, så ser det vel mer ut enn det er.

Noen som har hatt lignende? Kan f.eks urinveisinfeksjon gi flere kynnere(kjennes ut som jeg har et press fremme ved urinblæren?

Har ringt legen min, men da hadde jeg ikke oppdaget det brune. Og jeg fikk ikke snakket med henne. Legesekretæren skulle be henne ringe meg.

Har vært så mye dette sv.skapet. Føler meg som en skikkelig hypokonder.....:leiseg: :leiseg: :leiseg:

Tidl. bruker
04-11-2002, 13:20
Uff.... dette hørtes ikke kjekt ut!:uff:
Jeg vet desverre ikke hva det kan være.
Men jeg håper legen din ringer deg raskt tilbake for å gi deg beroligende svar.
Håper du gir oss her inne også en liten rapport på hva legen din sier!:)
En annen ting.... det sies jo at brunt blod ikke er farlig. Noen ganger kan utfloden være så godt som brun.

LilleMy
04-11-2002, 14:35
Jeg hadde AKKURAT det samme som deg i helgen. Vi rushet på sykehuset da jeg oppdaget at jeg blødde. Jordmoren fortalte da at jeg ikke blødde fra vagina, men fra urinrøret?! Jeg har ikke hatt noe ubehag, men jeg har jo løpt på do i ett sett da.

Hun tok noen prøver som hun skulle dyrke på. Får svar om to dager. Kan kanskje være det samme som deg?

Jeg har lest meg frem til at det kan være blærekatarr. Kan også være Chlamydia ifølge jordmor, men det utgår i mitt/vårt tilfelle da vi begge er sjekket ut på akkurat det. Urinveisinfeksjon har jeg hatt før(med blødning) og det er så vondt at det er helt ubeskrivelig.

Har ville opsøkt lege eller sykehus hvis jeg var deg. Ikke noe særlig å gå rundt med "bassilusker"(bakterier) nedi der.

LilleMy
04-11-2002, 14:36
Drikke masse juice! Bakteriene liker ikke sure miljø!

Beate
04-11-2002, 14:44
Hei Anita!

Jeg har også hatt ganske mye kynnere, hver dag i etpar uker nå. Derfor har legene sjekket livmorhalsen min. lengde og om den er llukket, en gang i uka nå den siste tiden, og kommer til å fortsette med det framover.

Synes du bør be om en ultralyd av livmorhalsen din siden du har endel kynnere og spesielt når du i tillegg har brun utflod...Brunt betyr jo gammelt blod, og er nok ikke farlig. Men man skal jo helst ikke ha farge på utfloden...

Synes du bør ordne en time til ordentlig sjekk av dette nå med en gang.

Alt er nok bra, men alikevel:)

Lykke til!

Beate, 21+4

anita
04-11-2002, 18:16
Har nå vært en tur på KK. Alt bra. Lukket og fint. Og jeg blør ikke mer. Er ikke sikkert at kynnerene og blødningen har noen samenheng.

var en flink lege som undersøkte meg. Han hadde ikke noen gode råd, jeg må nok gå her med disse kynnerene resten. Håper bare at det ikke blir så mangen av de hver dag som det har vært de to siste dagene. Det er slitsomt.

Urinen var foresten helt fin. Jeg hadde faktisk trodd at det var noe på gang der, men den gang ei.

LilleMy
04-11-2002, 18:20
Urinen min var også helt fin, men jeg blødde likevel fra urinrøret. Dette skjer når en har bakterier "opp i gjennom der".