Tita
17-08-2002, 00:34
:klapp: Endelig fikk jeg det til og har kommet meg over på de nye SnartMamma-sidene!!!:klapp:
Det tok sin tid... Hjernecellene streiker i varmen...skal jo egentlig ikke klage, men det får da være måte på hvor varmt det har tenkt å være.
Har siden sist vært på både legekontroll og jordmorkontroll. Legekontrollen er det lite å si om annet enn at alt sto bra til.
Var hos jordmor på tirsdag og her er rapport:
Uke: 35+1
Vekt: +4 totalt
BT: 105/60
Hb: 11,6
Urin: +1 (skulle bare se an til neste legetime)
Ødem: 2 (typiske LRS-bein)!!!
Leie: H/skrå
Fl.: 156
SF: 33 cm
Nå går det fort, og snart er terminen her. Begynner nedtellingen over helga og jeg gleder meg!
Jeg begynner å bli klar for å få lille:baby: i armene mine. Det er begynt å bli tungt og jeg sliter mer og mer med ryggen, selv om jeg går til fysio hver uke hjelper det mindre og mindre. Nå er så og si alt klart til h*n skal komme også, så spør dere meg er det ikke noe å vente med.:D
Ha en fin helg alle vakre magedamer, kos dere med sol og fint vær.
:klem: fra Tita 35+4
Det tok sin tid... Hjernecellene streiker i varmen...skal jo egentlig ikke klage, men det får da være måte på hvor varmt det har tenkt å være.
Har siden sist vært på både legekontroll og jordmorkontroll. Legekontrollen er det lite å si om annet enn at alt sto bra til.
Var hos jordmor på tirsdag og her er rapport:
Uke: 35+1
Vekt: +4 totalt
BT: 105/60
Hb: 11,6
Urin: +1 (skulle bare se an til neste legetime)
Ødem: 2 (typiske LRS-bein)!!!
Leie: H/skrå
Fl.: 156
SF: 33 cm
Nå går det fort, og snart er terminen her. Begynner nedtellingen over helga og jeg gleder meg!
Jeg begynner å bli klar for å få lille:baby: i armene mine. Det er begynt å bli tungt og jeg sliter mer og mer med ryggen, selv om jeg går til fysio hver uke hjelper det mindre og mindre. Nå er så og si alt klart til h*n skal komme også, så spør dere meg er det ikke noe å vente med.:D
Ha en fin helg alle vakre magedamer, kos dere med sol og fint vær.
:klem: fra Tita 35+4