PDA

Vis full versjon : Føler meg helt som vanlig !

Gitte
04-11-2002, 16:11
Jeg føler meg forbausende lite gravid i dag. Puppene er litt ømme, men ikke sånn at det er veldig plagsomt. Ingen spesielle murringer i magen heller. Veldig opplagt på jobb, mye å gjøre, ingen konsentrasjonsproblemer :o
Ikke er jeg kvalm heller. Er det kanskje vanlig å begynne å merke mer til stikninger i magen etterhvert ? Hva med puppene, er det mange som har utrolig vonde pupper i flere uker ?

Ja, jeg lurer jeg ! Hvordan er det med dere andre ?

Gitte 4+3

Dahlia
04-11-2002, 16:17
Føler meg særdeles lite gravid selv :) Litt rare pupper (bare stryke, ikke lov å klemme! sambo sier de er større).

Noen tak i underlivet innimellom, ikke kvalm og har super masse energi....

Men tankene... nei de er ikke på jobben selv om kroppen er det :latter:

og er 5+5 i dag :)

:findag:

Qlio
04-11-2002, 22:42
Jeg er totalt fraværende om dagen......:bonk:
Er fysisk til stede på jobben, men det er også alt!

Jeg har fortsatt stikninger, er småkvalm og har ømme pupper....
-men jeg tar det med ett smil! :D

JEG ER JO ENDELIG BLITT GRAVID, FOR POKKER!!!:klapp:

I dag er jeg forøvrig 4+1 :)

Monstra
05-11-2002, 10:21
Jeg merker godt at jeg er gravid jeg også :) Puppene er VELDIG ømme. Jeg kan ikke hoppe ned siste trinnet i trappa eller lignende ekstreme ting :uff:. Puppene har også blitt en del større, eller det vil egentlig si: De har begynt å fylle seg opp igjen. (Begynte å bli dårlig fyll der etter to runder med amming :leiseg: )

Kvalm er jeg også, mye verre enn jeg har vært før...

Når det gjelder det å konsentrere seg så sliter jeg!! Det er under 1 mnd til første eksamen og jeg klarer ikke å konsentrere meg!!! Det er slettes ikke bra!! Jeg er redd SM har en del av skylda, så nå har jeg gitt meg selv SM-tider slik at jeg ikke sitter her hele tiden (nesten).