PDA

Vis full versjon : Har bestilt jordmor time jeg

MissesX
04-11-2002, 16:33
Ja da var det gjort. Fikk time 2 desember(kontordama lurte på om jeg ville komme i morgen, men det syns jeg nå var væl tidlig:blush: )

2 desember er jeg vel skal vi se....9+2!

Hva kommer dere å bruke mest? Jeg foretrekker jordmor siden jeg har vært igjenom dette før :) Jordmora har mye mere tid til prat om hva man tenker, pluss svar på spm :)
Legen føler jeg at man bare løper igjennom kontoret og kommer like undrende ut igjen!

Men må jo til legen for medisinske grunner da, som første gang da man skal ta blodprøver og slikt..

Klemmer fra Marit & Punktum:baby: 5+2

Ps: de som så jeg var til legen, jeg er bare forkjøla med feber :( Men det gjør fortsatt vondt i halsen og øra :leiseg: (gud for en sippunge jeg er:latter: )

Dahlia
04-11-2002, 16:44
Godt å høre at det "bare" var forkjølelse.. så slipper du medisin :)

Ta en tur innom Helsekosten.. der har de mange artige urter man kan bruke selv om man er gravid :)

Vet du.. da jeg ventet jr.. fikk jeg aldri valget.. fikk aldri høre om at man kunne gå til jordmor istedenfor lege.. da skulle jeg jammen gjort det...

Men nå vet jeg jammen ikke, har verdens kosligste mest nøye lege som virkelig tar seg tid og som går inn for å kjenne deg som person.. Han er bare helt herlig :) og tenk om jeg får en sur jordmor istedenfor?

Trøst til forkjøla Marit :) :stakar: :stakar: :stakar:

Amidama
04-11-2002, 17:11
Jeg gikk til begge deler sist gang, ble 2 kontr. i mnd og det var jo greit :) Men i og med at jeg denne lille gutten nå så blir det litt vansklig å få pass til legetimer flere ganger i mnd. Legen jeg har er så koselig og tar seg god tid, så jeg tror jeg kommer til å gå til legen, selv om jordmoren er koselig hun også da :D

Monstra
05-11-2002, 10:27
Jeg mistet legen min da Fastlegeordningen ble innført :(. Jeg skal derfor til ei dame jeg ikke helt vet hvordan er enda. Jeg har vært der en gang (for å ta ut spiralen), men jeg fikk ikke noe spesielt inntrykk av henne. Jeg får vel kanskje undersøke litt hvordan det fungerer med jordmor og slike ting her over... har aldri fått noen informasjon om det...

Jeg er forresten 6+0 i dag jeg da :klapp:

Tweeno
05-11-2002, 19:28
Så gøy å få jordmor-time da:D I det forrige svangerskapet mitt gledet jeg meg til hver jordmor-time, hun var bare SÅÅÅÅ koselig. Men nå har vi flyttet, og aner ikke hvordan det er her. Skal til legen på tordag da, ta alle disse herre dumme testene:uff: Men da er jeg liksom i gang også da:cool:

Lykke til hos jordmor da:klapp: :klapp: :klapp:

Tweeno
05-11-2002, 19:30
FORRESTEN; Vi har termin på samme dag vi(foreløpig da) :D :klapp:

Amidama
08-11-2002, 11:51
Ja nå har jeg fått bestilt time til første kontrollen også :)
Det ble 2 desember klokken 10.00! Samme dag som deg Marit :)