PDA

Vis full versjon : vogna er i hus...pluss noen andre spørsmål

Tidl. bruker
17-08-2002, 01:22
:D Hei på dere.

Her er vogna til "kula" i magen.Den er bestilt i Danmark og vi har ventet i 4 uker på den.

Sender med et lite bilde.

Saken er at jeg har nå smerter nederst i magen....varer 5 min og en time mellom hver gang.Var hos legen i går...hadde det samme da og spurte hva det kom av...Han trodde det var urinverksinnfeksjon fordi urinprøva viste 3+???

Den ble sendt til dyrking....jeg ringte istad....dem fant ingenting på den.Så hav kan smertene være tro...det er jo ennå 7-8 uker igjen til termin.

Noen lurer hoder her:???:

Så til noe annet....For tredje gang i dette svangerskapet har søstra mi fått seg til og si at ungen min kan være lam:leiseg: :leiseg: :leiseg: Grunnen er at jeg kjenner ikke så mye og ofte liv om dagen...kjenner liv hver dag og flere ganger også...men dog litt mindre en tidligere.

Hun sier at det ikke er meningen å bekymre meg og bla bla bla...Er så dritt lei.Orker ikke det her mer snart.Ikke kan man si til henne heller for da klikker det og hun lager det helvete.

Så jeg må lukke ørebe som min mor sier...Hun mener det da ikke vondt.:uff:

Jeg får så lyst til og hyle og skrike og :bonk: :bonk: :bonk: i hode hennes.Da bør hun vel heller ikke si det til meg.

Men hun kan jo ha rett da...men vi så jo føtter og armen lee på seg på ul....Men kanskje jeg skal ta en ekstra ul.Hva tror dere???

Skulle så gjerne hatt hennes støtte gjennom det her....Men tydligvis er det for mye å be om.:gal2:

Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg....

Nei det var nok syting.....

Ha en fin helg alle sammen.Kos dere.

Klem fra snurreline og "kula"

Tidl. bruker
17-08-2002, 01:35
:D :D :D

Linda1
17-08-2002, 01:36
Jeg syntes virkelig du burde ta å :bonk: i hodet på henne!!!
Det går da ikke ann å si noe sånt :???:
Be henne klappe igjen! Eller så får du la vær å snakke med henne før babyen har kommet! Unnskyld meg, men nå ble jeg virkelig irritert på dine vegne!

På slutten av svangerskapet er det trangt, og det hender babyen har sine rolige stunder. Er du bekymret så gå til legen og forhør deg. Ikke la søsteren din overkjøre deg.

You go girl :klapp:

(10+4)

Tidl. bruker
17-08-2002, 13:39
.....

Vimsen
17-08-2002, 13:44
DET ER DET DUMMESTE JEG HAR HØRT !!!

Hvordan i alle dager kan hun si noe sånt ???:bonk:

Det der har hun iKKE greie på og som de andre sier , på slutten ER de roligere pga plassmangel...

Du KAN jo selvsagt nevne dette for legen , men jeg tror det er heeeelt unødvendig !

lukke til

Klem
Vimsen T-17

Tidl. bruker
17-08-2002, 13:50
Ignore it -sier jeg!!!

Vogna di var rå-tøff! Gøy å se litt andre vogner enn de tradisjonelle sorte og grå!

Lykke til videre -søstres uttalelser MÅ siles!!!

Karius
17-08-2002, 15:17
Dødsrå vogn!!!!

Det er en Brio voygn er det ikke?
Mener å ha sett de her til lands og¨å, men det var i fjor. De finnes i fargekombinasjonen rød og sort også, med rødt metallic understell. Tøfft!!!!

Ang. hun søsteren din så skulle hun jammen meg ha seg en skikkelig omgang med juling!!!:bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

Forstår hun ikke at slike ting sier man bare ikke til en gravid kvinne??????
Hvorfor skulle ungen din være lam?? fordi den ikke sparker livskiten ut av ribbena dine hele tiden?

Nei, fy flate sier jeg bare.

Prøv å overhør henne!

:findag: :stakar:

Karius 31+0

Tidl. bruker
17-08-2002, 16:30
Ikke altid lett å gå gravid, fordi de eldre har så lyst å dele sin erfaring. Hadde det derfor ikke så godt sist jeg gikk gravid. Min mor sa ofte kan jo gå gale. Men en kan ikke tenke negativt. Da hadde ikke gutten min blitt født. Hadde blødniger hele svangerskapet med han + pluss i dette. Så jeg blir henvist til hyppige kontroller på KK hvis det forsetter i uke 24. Men kan ikke tenke det verste........... Lykke til videre!!!!

Malinmor
17-08-2002, 18:17
Kjempe fin vogn du har fått deg:D

Det at søstra di sier at babyen din kan være lam, er bare helt "dustete" å si(unnskyld meg, men hun kan ikke si sånne ting):bonk: :bonk: Blir så sinna på dine vegene jeg:sint: :sint: :sint: Og det er vanlig at babyen beveger seg mye mindre mot slutten og i de sisste ukene av et sv.skap, den har rett og slett ikke så mye plass å boltre seg på lengere;) Sender deg en kjmempe trøste klem:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: , babyen din er nok helt frisk:) :)

Lykketil

:findag:

Nennemor
18-08-2002, 03:26
Det er virkelig ubetenksomt av søsteren din å komme med sånne kommentarer, akkurat som om vi mammer ikke er flinke nok til å bekymre oss selv, om ikke vi skal ha "hjelp" av andre også! Prøv å lukke ørene du, som moren din sier og hev deg over det.

Vogna di var forresten kjempefin! Så flott å se en vogn med litt farver på, jeg synes alle vogner er sort og/eller grå for tida jeg.

Nellevis
18-08-2002, 14:15
Dette var ingen snill søster....
Skjønner hun virkelig ikke hvor mye dette kan gå innpå deg - eller hvilket som helst annet menneske? Jeg kunne ALDRI funnet på å si noe sånt verken til min søster eller venninner eller hva det måtte være. Snakk om ubetenksomt:grrr:
Babyen får jo mindre plass etterhvert og tempoet roer seg - det er ikke lenger plass til de store turnøvelsene.
Men er du urolig, få tatt en UL! Alt er helt sikkert bra, men det er kjedelig å gå å engste seg for noe som ikke sannsynligvis ikke er sant!

Lykke til!!!:klem:

Tidl. bruker
18-08-2002, 16:19
Hei!

Kul vogn!:D

Prøv å unngå søsteren din de neste ukene, kanskje hun kommer på andre tanker? Hvor fikk hun tildelt vettet? Hun minner meg om en jeg kjenner som ble gravid. Hun jeg kjenner har en søster som mistet datteren pga hjertefeil da hun var 3-4 mnd. Når hun så var på besøk hos søsteren som hadde mistet, satt hun og strøk seg over magen hele tiden, og snakket om den lille jenta som lå inni der. Totalt respektløst mener nå jeg.

Jeg tror ikke det er noe i veien med barnet ditt, så lenge du kjenner liv hver dag. Du har jo selv sett at barnet beveget både armer og bein på UL. Du kan si til søsteren din at det er helt normalt med mindre liv de siste ukene, for da er fosteret så stort at det har problemer med å bevege seg. Og det kommer også an på hvordan det ligger til enhver tid.

:findag:

Klemz

guggi
17-07-2003, 12:54
jeg svarte visst på en gammel mld:uff:

Loop
17-07-2003, 13:34
Så teit, jeg skrev et langt svar jeg også, og ser at innlegget er fra 2002.:bonk: :bonk: :bonk:

Cara
17-07-2003, 15:34
Jeg var akkurat i ferd med å skulle svare jeg også....

Tipper vogna er godt og vel i bruk, og håper at bebisen kom ut og slo tantens håpløse kommentar til jorden!

Nome
17-07-2003, 22:43
Babyen ble en jente som er 9 mnd idag ;)