millie
31-08-2004, 17:40
Dersom man har blødd to ganger,regner man da at man har et risikosvangerskap?Uff,hodet mitt kverner fælt i dag.I morra skal jeg til gyn.pol.for å ta en ul etter forige blødning.Jeg har vært sykemeldt en uke for dette.Til helgen har jeg arb.helg og den jobben jeg har innebærer en masse tunge løft og et høyt stressnivå.Jeg har fått beskjed tidligere om å ta det med ro.Må jeg det enda tro? Jeg har ikke blødd etter den forige som var for 14 dager siden.
Jeg har veldig lyst å begynne på jobb,men er så redd for at all stresset og løftingen skal fremkalle en SA.Da hadde jeg aldri tilgitt meg selv.Jeg får spørre gyn.i morra,men gruer meg .synes det er ekkelt å snakke om sykemelding fra jobb,redd for å bli oppfattet som arbeidssky,noe jeg ikke er i det hele tatt.
Men jeg er bare livredd for at jobben min nå i startfasen skal sørge for at noe går galt med spiren i magen...:lei_seg:
neon som har opplevd å blø flere ganger?Hva har legen deres sagt i forhold til jobb?
Det var på jobben jeg har blødd forige gang,etter å ha løpt masse og løftet i 8 timer
jaja,litt godtå bare å få skrevet ankene ned iallefall..
:klemme: millie
Jeg har veldig lyst å begynne på jobb,men er så redd for at all stresset og løftingen skal fremkalle en SA.Da hadde jeg aldri tilgitt meg selv.Jeg får spørre gyn.i morra,men gruer meg .synes det er ekkelt å snakke om sykemelding fra jobb,redd for å bli oppfattet som arbeidssky,noe jeg ikke er i det hele tatt.
Men jeg er bare livredd for at jobben min nå i startfasen skal sørge for at noe går galt med spiren i magen...:lei_seg:
neon som har opplevd å blø flere ganger?Hva har legen deres sagt i forhold til jobb?
Det var på jobben jeg har blødd forige gang,etter å ha løpt masse og løftet i 8 timer
jaja,litt godtå bare å få skrevet ankene ned iallefall..
:klemme: millie