PDA

Vis full versjon : *Snufs* Mimrer bare litt jeg...

Tidl. bruker
05-11-2002, 00:08
Torsdag er det faktisk 1 år siden min vesle prinsesse :hjerter: ble unnfanget! :o :blush: (Jada, full kontroll...) ;) Derfor er det med litt vemod jeg ser at juliklubben for 2003 fylles opp...:happycry:
Jeg hadde en fin tid her inne, delte gleder og sorger, hadde tidsfordriv i den lengste tida rett før termin. Traff mange koselige damer. Noen av dem kommer til meg på treff onsdag. Da skal vi sende dere noen anti-kvalme-tanker og ruge-vibber!
Kos dere her inne, og ta godt vare på nurkene, dere selv og hverandre i vintermørket!
:klem:

Dahlia
05-11-2002, 10:13
Du har fått deg et skikkelig herlig nurk :) :)

Lykke til med Kajsa :klapp: :klapp: :klapp:

MissesX
05-11-2002, 11:54
Hellego så skjønn lita tulle du har da :happycry: Å som jeg gleder meg:elsker:

Gratulere så masse til deg, og mange gode ønsker fra oss

Marit & Punktum:baby: 5+3

Amygdala
05-11-2002, 15:03
Ååååååå så skjønn Kajsa er!
Fikk litt tårer i øynene jeg nå:happycry:

Kos deg maaaasse og takk for hilsen til julidamene:klem:

Tidl. bruker
06-11-2002, 13:16
(*en snikleser fra Februarklubben...*)

Jeg har fått lov til å holde lille Kajsa flere ganger jeg!
Kan trygt si at jeg ble ikke noe særlig mindre babysjuk av det! ;)
Hun er så skjønn atte!!!
*sukk*

Klem fra Zafir 25+1

mari
07-11-2002, 15:30
Jeg er også fra fjorårets juli-klubb, og er bare innom her for å mimre litt. Husker deg godt! Jeg het manne i forrige juli-klubb, men det navnet er visst opptatt nå. Jeg fikk min herlige Olivia den 19. juli i år, og det var termindatoen. (3800 g) Hun er barn nr. 4, så det er vel tvilsomt om jeg dukker opp her igjen. Merkelig nok synes jeg DET er kjempetrist, og har prøvd å snakke litt med mannen min om en evt. nr. 5...... Det blir uansett en del år til. Nå koser jeg meg hjemme.
Hilser til alle gamle og nye klubb-medlemmer og ønsker dere alle lykke til! Juli er en flott måned å få barn i!! Vi dro til Syden da Olivia var 10 dager gammel, og det var kjempe-deilig...

mvh manne/mari