PDA

Vis full versjon : Noen som har erfaring....

Unregistered
17-08-2002, 03:00
Skrev ett innlegg på generell inne på SG, uten å ha fått noe svar enda, så kanskje jeg har mer lykke her...klippe,lime...

Som noen sikkert har fått med seg , ammer jeg fremdeles og har enda ikke fått tilbake tanta skikkelig....(har lurt litt på om jeg kunne være gravid allerede, men har ikke helt troen på det)jeg hadde litt bare pyttelitt blodspor og litt rosa for tre mnd siden, varte i ca tre dager....og etter det ingenting...før i dag,jeg var nettopp på toalettet og der var veldig svakt rosa på papiret...aner ikke om mensen er i anmars eller hva jeg...det har vært så anderledes etter den siste fødselen enn etter de to første(fikk mens tilbake etter fire mnd de gangene)
Føler meg litt tåpelig desperat som spørmen mener å ha lest noe om festeblødninger, har ikke hatt det i tidligere svangerskap, men kanskje noen av dere her inne har erfaringer med dette??

Hilsen Skrulla(som klorer seg fast i håpet om å få teste den 24 fremdeles)

Fra SG

Unregistered
17-08-2002, 23:57
Det trenger jo ikke være mens som er på vei, men ved festeblødninger kommer det blod også, ikke bare litt rosa.

Du får fortsatt holde motet oppe.

Klem fra meg

Unregistered
18-08-2002, 00:24
Da jeg våknet i dagtidlig, var det hverken blod eller noe mer rosa på papiret....
Aner ikke hva det kan ha vært, det var det tydligvis ingen andre som hadde greie på heller....uansett har det gitt seg, så da er det jo fremdeles håp da:)

Skrulla(sg)