PDA

Vis full versjon : Er det vanlig?

Nemix
02-09-2004, 15:17
Hei!

Jeg har litt mensmurringer i dag. Blør ikke. Er det normalt?
Småstikkinger kommer også av og til.
Jeg har generelt dårlig mage de siste dagene...

Hver gang jeg får vondt i magen blir jeg redd for at det er en SA. Skal jeg la være å bekymre meg?

Klem Nemix :klemme:

Irene
02-09-2004, 16:28
Jeg har ikke noe godt svar, men jeg har også murringer og stikninger i magen så og si hver dag. For meg er dette betryggende å kjenne fordi jeg da føler at det skjer noe der inne. Det er jo mye som skal utvikle og utvide seg, så dersom jeg ikke kjente noe ville jeg blitt bekymret. Jeg kjøpte en bok "Hva du kan vente deg mens du venter" og den beskriver ganske bra hva slags symptom man kan vente og hva som skjer, hvorfor og ca når.

Lykke til! Håper det ikke er noe galt!

Flying Biscuit
02-09-2004, 16:54
Jeg hadde konstant mensmurringer de første ukene etter at jeg fant ut at var gravid. Stikninger hadde jeg også mye av. Er visst normalt det. Livmora har litt av en jobb. Nå kjenner jeg sjelden murringene lenger, men det kan fremdeles stikke til litt.

Tidl. bruker
02-09-2004, 16:58
Det er sikkert bare livmoren din som strekker seg og slikt.. hadde det sånn i begynnelsen jeg også.. men hvis du er skikkelig usikker og/eller smertene forverrer seg, ring på legevakten..

Månefeen
02-09-2004, 18:14
"Mensmurringer" har jeg fremdeles faktisk, det er rett og slett livmoren som strekker seg, og den følelsen er veldig lik den jeg kjenner når jeg skal ha mensen.
Småstikkninger hadde jeg de første 10-11 ukene, men kan få kraftige stikk fremdeles hvis jeg snur/vrir/reiser meg for kjapt. Dette er nok bare tegn på at alt er under utvidelse og forandring :nikker:
Lykke til :klemme:

Safir
02-09-2004, 18:44
Dette er vel et av de vanligste, tidlige graviditetstegnene! Jeg hadde det slik jeg og.

Tror ikke du trenger å bekymre deg :klemme: !

Tuddelu
02-09-2004, 19:11
"Mensmurringer" har jeg fremdeles faktisk, det er rett og slett livmoren som strekker seg, og den følelsen er veldig lik den jeg kjenner når jeg skal ha mensen.
Småstikkninger hadde jeg de første 10-11 ukene, men kan få kraftige stikk fremdeles hvis jeg snur/vrir/reiser meg for kjapt. Dette er nok bare tegn på at alt er under utvidelse og forandring :nikker:
Lykke til :klemme:Signerer denne:klemme:

Vilja2004
03-09-2004, 03:29
Ikke engst deg lille venn!!:klemme: Jeg hadde den typen murringer, samt skikkelig dårlig mage opp til uke 12. Hadde til og med blødninger inn imellom. Allikevel har jeg et sprell levende nurk der inne!!!:yiiha:

lenam
03-09-2004, 04:13
Det er sikkert bare livmoren din som strekker seg og slikt.. hadde det sånn i begynnelsen jeg også.. men hvis du er skikkelig usikker og/eller smertene forverrer seg, ring på legevakten..

signerer denne

Nemix
03-09-2004, 08:18
Åh, dere er såååå snille :rørt:

Tusen takk for all støtten! Det hjalp utrolig mye!
Håper dere også har det bra og at dere har et herlig svangerskap.

Stor klem :klemme:

Nemix

Andrea_mor
04-09-2004, 16:37
Det er helt normalt! Livmoren jobber og utvider seg og gjør seg klar til å bære et større barn for hver dag frem til fødselen.