PDA

Vis full versjon : jentenavn som passer til Christoffer?

pirelli
05-11-2002, 11:28
Vi vet ikke om det blir jente eller gutt enda, men guttenavnet er klart, blir det gutt skal han hete Niclas, men jentenavn er værre...

Noen som har forslag til navn som passer til Christoffer?? Swer ut som vi er vedlig svake for navn som slutter på ...ine

Så kom med forslag :)

Monstra
05-11-2002, 11:29
Et navn datt ned i hodet på meg da jeg leste innlegget....: Malin

Nine
05-11-2002, 12:30
Jeg synes det er veldig mange jentenavn som passer sammen med Christoffer, jeg... Så i stedet for å komme med en kjempeliste, hadde det kanskje hjulpet om du sa litt om hvilken stil dere foretrekker? (Moderne, gammeldagse, norrøne...) Christoffer er jo et klassisk navn, men kan passe sammen med så mangt.

Siden du sier dere er svake for -ine endingen, kan jeg selvfølgelig foreslå et av de flotteste navnene jeg vet om, nemlig storesøsters navn - Andrine :)

Tidl. bruker
05-11-2002, 14:10
Caroline:hjerter:

MissesX
05-11-2002, 14:12
Syns nå Ine er fint jeg da!

Lyke til med navne letinga da ;)

Dahlia
05-11-2002, 16:19
Cathrine :) :)

Ailin
05-11-2002, 16:58
Min liste:
:hjerter:Caroline:hjerter:
Christine
Charlotte
Catrine
:hjerter:Celina:hjerter:
:hjerter:Elize/Elise:hjerter:
Carina
Marie
Maria
Sarah
Tomine
Linn
Helene
Andrine
Marina
Marine
Hanne
Ingri/Ingrid......

Det var noen det av de jeg synes passer med Christoffer....

KoOoOoOoOOoZer fra
:findag:

Stinemor78
05-11-2002, 19:06
Christoffer og Christine
Christoffer og Maline
Christoffer og Celine
Christoffer og Johanne
Christoffer og Martine
Christoffer og Linnea
Christoffer og Mathea
Christoffer og Mathilde
Christoffer og Aurora

:findag:

Shanti
05-11-2002, 19:45
Tobine!

Lica
05-11-2002, 19:55
Hva med Kristine, martine eller emilie!!!

Gretchen
05-11-2002, 20:53
Andrine er mitt forslag, ser det er en annen som har foreslått det også, men jeg synes det er fint!
Gretchen 10+1 ;)

Millien
06-11-2002, 21:48
Christoffet og Susanne. :kidoki:

solan
08-11-2002, 15:02
Masse gode forslag her..
Christoffer er jo et gamlet og internasjonalt navn, og skal du holde samme stilen... hva med Katrin? og hvis du vil ha et litt mer "staut" navn, kanskje Heidi? Det er jo et gammelt tysk navn..
Jeg er veldig glad i navn som Liv, Marit osv...

Men en fordel er det med Christoffer, det kan egentlig brukes med alle navn. Det er gamelt, litt dillete, røft, og myk samtidig.

Nanv er vanskelig. Vi endte opp med å bestemme oss for det første vi hadde vært enige om, for alternativene ble så mange, og det var vanskeig å bestemme seg. Så nå spørs det da, med neste. Det blir vel enda vanskeligere tror jeg. Misunner de som har alt klart før de ser barnet. Jeg må liksom ha sett den jeg skal sette navn på først jeg. Uansett om det er en katt eller barn:D

Lykke til med valget! Det blir som regel det riktige du velger til slutt...

Vær24
08-11-2002, 21:20
Martine synes jeg er et nydelig navn..!
Klem fra Vær24