PDA

Vis full versjon : Matforgiftet!!!

Hege72
17-08-2002, 12:27
Var ute for å spise og kose oss med ett vennepar i går... Kan jo bli en stund til neste gang vi kan sitte i ro og mak og nyte maten!;)

Var på en ganske kjent restaurant i Lillestrøm. Hvor de pleter å ha deilig mat.. Jeg bestilte hummer til forett, og forskjellige fiske slag til hovedrett!:D
Da hummeren kom syntes jeg den så litt inntørka ut, men sulten som jeg var satte jeg til livs den mindre gode hummeren:( Den var skikkelig seig, kald og inntørket! Tenkte på å si i fra da, men fant ut at da måtte jeg vente enda lengre på maten.. Og jeg var utsultet! som vanlig...:o

Fisken kom, og den var god! Siden jeg ikke spiser poteter, fikk jeg ris ved siden av.. Også den var helt inntørket, og kald!

Hadde det veldig koselig resten av kvelden, og kom meg vel i seng sånn i 12.30 tiden!

Klokken 01.30 vaknet jeg med sterke magesmerter.. Det kjentes ut som om det ble stukket kniver i begge sidene sidene mine. :( Og det var ikke rier! Jeg var kjempekvalm, og svettet som en gris!
Jeg løp på do, og ble sittende der... Med skikkelig diare, og en pose foran munnen! Det gjorde så sinnsykt vondt i magen! Trodde nesten min siste time var kommet!:leiseg:

Senere etter masse flere do besøk, fikk jeg stabbet meg inn i senga, og ringt etter legen!
Fikk til svar at jeg skulle bare "skite og spy meg ferdig"(ordrett hva hun sa:uff: ) og ringe tilbake hvis jeg fikk feber...

Sovnet tilslutt på morgenkvisten, og idag føler jeg meg i bra form! Bortsett fra at jeg føler at jeg har vært på fylla!:bonk: (Trenger vel ikke nevne at jeg ikke drakk vin eller øl i går)

Og vi som skulle ha maratondag i igangsetting av fødsel i dag!!!

Maratondag! (http://www.krakle.com/magesiden/m_igangsetting.html)

Synes dere jeg skal ringe til restauranten å si ifra??:???:

:findag: Klem Hege T-1

Hanne
17-08-2002, 12:52
Absolutt! Hummer og fiskemiddag er jo ikke akkurat billig heller! Og jeg hadde vært vettskremt dersom jeg opplevde det samme som deg! Jeg har selv jobbet på spisested, og der ble vi slett ikke sure hvis folk klagde. Selvfølgelig på en saklig måte. Tanken var at det var mye bedre at de tok det opp med oss, enn at de ble sure og spredde sine dårlige erfaringer til andre. Skikkelig plaster på såret er tingen!. Men noe så alvorlig har jeg aldri vært borti... Ring og si ifra, du!

PS, de sier kraftig diare kan sette igang fødselen, så da var det nok ikke rette dagen...... Men god bedring

LaLuna
17-08-2002, 12:54
Enig med Hanne - ring og si fra!

Sessa
17-08-2002, 13:15
Hege: Er dette den kinarestauranten? I så fall har jeg opplevd det samme der selv, og jeg spiste scampi :( Var absolutt ikke neon hyggelig opplevelse! Ring tilbake og si fra om hva som har skjedd du :)

Klem, Sessa

Tidl. bruker
17-08-2002, 13:33
.....

Vimsen
17-08-2002, 13:37
Jeg ville definitivt sagt fra

Men mest for at ingen andre skal spise seg dårlige også

Håper du kommer raskt til hektene :)
Du trenker alle de kreftene du kan samle opp nå

klem
VimsenT-17

Linda1
18-08-2002, 04:05
Ja, dette må du informere om! Sånn at de ikke servere fra samme ting til andre gjester. Kan jo hende de har fått inn et dårlig parti :(

Lykke til med fødselen :)

(10+5)

Tidl. bruker
18-08-2002, 14:48
JEG HADDE RINGT HVIS JEG VAR DEG OG FORTALT HVORDAN DET LÅ ANN:(