K@trine
17-08-2002, 13:13
Klokken 07.06 på morgenen i dag, så våkner jeg av en grusom krampe i den høyre leggen min og jeg brølte til. Han stakkars kjæresten min spratt opp i senga og trodde at babyen var halvveis ute allerede, sånn som jeg brølte og bar meg. Når jeg da allikevel var våken så tenkte jeg at jeg skulle gå og tisse for jeg regnet med at det ikke var lenge før jeg måtte tisse allikevel. Med det samme jeg er oppe kikker jeg ut av vinduet og ser at det kommer til å bli sol og varmt i dag igjen, og jeg som bare går og venter på kulda.
Og når jeg da gikk og la meg igjen, så lå jeg og tenkte på at:
Nå forstår jeg hvorfor mødre er så knyttet til barna sine på en helt spesiell måte. For hvis jeg nå skulle gått gjennom dette helvete (som jeg synes det er å gå gravid) i 9 måneder og babyen min hadde dødd eller at det hadde vært noe galt med han, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Og jeg kan love deg det at denne babyen blir passet godt på. Det er MIN baby og jeg har jammen sliti for å få han til verden :birth: . Og jeg har enda 7 1/2uke igjen til termin, så enda mere slit blir det, for ikke å snakke om fødselen og kanskje amminga :uff:
Dette var litt om mine tanker på morgenkvisten :leiseg:
Lykke til alle sammen :cool:
Klem fra BigMama 32+3 :findag:
Og når jeg da gikk og la meg igjen, så lå jeg og tenkte på at:
Nå forstår jeg hvorfor mødre er så knyttet til barna sine på en helt spesiell måte. For hvis jeg nå skulle gått gjennom dette helvete (som jeg synes det er å gå gravid) i 9 måneder og babyen min hadde dødd eller at det hadde vært noe galt med han, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Og jeg kan love deg det at denne babyen blir passet godt på. Det er MIN baby og jeg har jammen sliti for å få han til verden :birth: . Og jeg har enda 7 1/2uke igjen til termin, så enda mere slit blir det, for ikke å snakke om fødselen og kanskje amminga :uff:
Dette var litt om mine tanker på morgenkvisten :leiseg:
Lykke til alle sammen :cool:
Klem fra BigMama 32+3 :findag: