PDA

Vis full versjon : navlering...

CurlySue
06-09-2004, 15:32
Hvis man har navlering, bør man fjerne den når man er gravid?

tøtta
06-09-2004, 15:37
Trur nok du kan ha den i en stund, men det spørs jo etterhvert da.

Jeg har et skikkelig stygt arr midt på magen nå, siden huden har strekt seg så:mumle:
pga at jeg hadde hull i navelen. Men det er jo ike sikkert alle er like uheldige da:klemme:

maylen
06-09-2004, 15:42
jeg fjernet den ikke før den stod så ut at den hengte seg fast overalt... :mumle:

sålenge den ikke plager deg skulle det vel ikke være problem å ha den der. men vær ekstra nøye med hygienen.. ;)

Ariel_1977
06-09-2004, 15:44
Jeg hadde min i lenge sistgang - helt til magen sto veldig mye ut og ringen sto rett ut...haha ikke særlig pent.

Jeg passet på å sette den i i 10 sekunder kanskje en gang i måneden så hullet ikke skulle gro igjen og mener bestemt at jeg satte den i igjen den dage jeg dro hjem fra sykehuset.

Det er planen denne gangen også.

Cilo
06-09-2004, 15:47
Det hadde nok ikke vært så fint om jeg hadde hatt i min nå, arret etter den jeg hadde, har flyttet seg flere cm oppfor navelen! :dåne: Men det er jo bare å se det an, om det ikke blir plagsomt, så er det vel ikke noe problem? :klemme:

Tidl. bruker
06-09-2004, 16:23
Trur nok du kan ha den i en stund, men det spørs jo etterhvert da.

Jeg har et skikkelig stygt arr midt på magen nå, siden huden har strekt seg så:mumle:
pga at jeg hadde hull i navelen. Men det er jo ike sikkert alle er like uheldige da:klemme:
Me too :(

mor -igjen
06-09-2004, 16:32
Sist jeg var gravid sa jordmor at jeg burde ta den ut rundt ca 5mnd. Pga arr og slikt. Så da gjorde jeg det. Har ikke fått den i etter på - har prøvd så tårene sto i øyet. Så nå har jeg ikke noe ring. Savner den litt.

Klump
06-09-2004, 17:13
Hvis man har navlering, bør man fjerne den når man er gravid?

Klarte ikke å kvitte meg med min før i går jeg etter oppfording fra KLump:bryn: Synes kansje det så litt pussig ut når navlen "poppet". :flau:

kittikatt
06-09-2004, 17:53
har aldri hatt piercing i navelen... men så lenge den ikke "plager" deg tror jeg bare du kan ha den jeg...