PDA

Vis full versjon : Jippi 31+0 i dag

Karius
17-08-2002, 13:34
Yes......:D
I dag er jeg 31+0 og det føles deilig å vite at det ikke er mere enn 9 uker igjen til mensterminen min:klapp: :birth:

Tenk at det er ikke lenge siden vi alle sammen gikk i tur og orden å gledet oss til å komme over 12 ukers grensen, da var vi mange som skulle fortelle det til familien og andre venner og kjente da:)

Vandret rundt som stolte haner og magen var enda ganske så flat... hvor ble det av midjen??:lol:

Det virker så lenge siden og nå skimtes målstreken i det fjerne, den lille har vokst seg større og større underveis og begynner faktisk å bli ferdig inne i magene våre. Skal bare bli litt fetere...

Nå håper faktisk jeg på litt kaldere temperatrurer og fortsatt fint vær.
Høsten kan gjerne komme nå, med sine fine farger og kjølige friske netter:)

Gleder meg til å kjenne den kalde, rene litt "spisse" høstluften i ansiktet når jeg går meg en tur ute:uff:

Kjølige kvelder som gjør det deilig å sitte inne i sofakroken med pleddet rundt bena og lese en god bok (om man klarer å konsentrere seg da:lol::)

Vi skal vel sette igang å vaske litt babytøy etterhvert også:birth:
Gjøre redet til den lille helt ferdig:elsker: :gladtrist

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg stort til å bli mamma igjen og endelig få møte den lille vennen som har sparket så livlig inne i magen min:nussere:

Er samtidig veldig spent på hvordan denne babyen ser ut, ligner den meg eller ligner den pappa??:???:

Får den blå eller brune øyne?? det er mange på begge sidene i slekten som har brune øyne, selv om pappaen og jeg har blå begge to.

Førstemann vår endte jo opp med grå øyne:wow:

Er ikke lenge før de første i oktoberklubben vår begynner nedtellingen mot termin heller. Tiden går fort nå.

så jenter:
:findag:

Karius og vesla( som nok kommer til å hete Tuva Margrethe) 31+0

K@trine
17-08-2002, 13:43
Gratulerer med 31+0 Det er så deilig det at det er 1 tall i uke-nedtellingen istedet for 2, da høres det jo så mye nærmere ut:D .
Det var mange fine tanker du hadde skrivd ned der og det blir kjempespennende å se hvordan babyene våre ser ut. Jeg har brune øyne og pappan har blå her i huset, så det er nok stor sjans for en brunøyd liten pjokk!
Navnet dere har valgt var jo kjempefint da:D
Lykke til :klapp:
Klemmer fra BigMama og babyen som skal hete Kasper :findag:

Malinmor
17-08-2002, 18:35
GRATULERER med 31+0:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: Ikke lenge igjen nå karius, dette går fort fremover:D

Kjempe flott navn dere har funnet til vesla deres, vi diskuterer enda vi:uff: Og det er veldig vanskelig synes jeg.

Når det er snakk om øyne så har jeg blå og mannen grønnbrune og Sebastian har fått helt BRUNE øyne:wow: Skal blir artig å se på veslefrøkena som kommer nå, hva hun får:p

Håper ellers allt er bare bra med deg og formen, masse klemmer :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

bolla
17-08-2002, 21:01
31+0 her også i dag,grattis med dagen kasper!!!
Som deg gleder jeg meg veldig til babissen kommer, og jeg er i full
gang med å ordne alt. På mandag skal jeg til Bergen og handle inn de (nesten) siste tingene til (tror vi)jenta vår.
Vi har bestemt oss for Rebecca om det virkelig blir en jente da, (om det blir en gutt skal han hete Daniel.)
Min mann går og stryker meg på magen, og vi koser oss når babissen sparker. Nurket er ikke like aktiv som sine brødre, men aktiviteten er der som normalt.
Vi gleder oss til endelig å treffe den lille, og ser som du endelig et lys i den hittil mørke tunnellen.Selv om jeg nyter å være gravid, er det ikke fritt for at utålmodigheten nå begynner å melde seg.
Varme dager og svette har ikke vært med på å skape den helt store sommeren for meg. Derfor gleder jeg meg til svalere dager og noe lavere temperaturer.:blush:
Den 9 september skal jeg på min siste ul før temin, og da skal vi endelig få vite om det blir den lille jenta vår som kommer. Det gleder vi oss til.
Lykke til videre, og kos deg denne siste tiden, ikke få for stort tidspress fordi termindagen plutselig er der. Nurkene våre kommer når de finner det for godt.:birth:
Klem fra Bolla og småen:baby:
31+0:findag:

Beate
19-08-2002, 11:45
Sniker meg inn og sier gratulerer, Karius!

Jeg følger fortsatt med på dere i oktober-klubben, og synes det er helt utrolig at dere har kommet så langt allerede!! Synes ikke det er SÅ lenge siden jeg var gravid sist liksom..
Håper tiden framover går like fort også, iallefall for min egen del, så er jeg snart like langt som dere:)

Pope
19-08-2002, 13:14
Hei Karius!!!

Ja, tenk at vi har rundet de 31 ukene....Og jeg er fortsatt ikke klar for å føde. Lurer på når den følelsen kommer, kanskje etter 8 mnd, for da er vi så tunge og drittlei av alt som har med store mager å gjøre.....:D

Idag er det akkurat 2 mnd og en dag til min termin. Rart å tenke på.............. Snart begynner nedtellingen også.

Klem Pope 31+3