Vis full versjon : Gretchen har vært til kontroll
Gretchen
05-11-2002, 21:11
Går jo hver uke, så jeg har ikke lagt inn hver gang jeg har vært der, men nå synes jeg at jeg er over det værste, og da tror jeg nesten at jeg er helt innstilt på at denne gangen går det bra!! Har jo mistet så mange ganger før, men ha rikke kommet over uke 10 uten at det har gått bra, så nå TROR jeg på at lille Olle-Bolle er et faktum om ca 7 måneder!!
Klem Gretchen 10+1 ;)
Veldig kos aa höre at det ser ut som om det gaar bra denne ganger. Krysser fingrene for deg og spiren!!!
Jeg skal til kontroll igjen i morgen. Gleder meg veldig til det, selv om jeg ogsaa gaar en gang i uken til kontroll. Jeg trenger aa bli beroliget ved aa se at alt er OK en gang i uken, tror jeg, selv om ingen ting har gaatt galt för (det har aldri kommet saa langt som til graviditet för). Jeg gaar ikke akkurat rundt og er overnervös for at noe skal skje, men jeg maa innrömme at jeg ikke er helt avlappet. Er jo bare 6+4... og tiden gaar saa langsomt.
Så godt å høre at du har begynt å komme over redselen for å miste igjen...:klapp: :) :klapp: :)
Jeg har enda ikke klart å miste den redselen ( har termin i slutten av mai...),
føler faktisk at det blir værre og værre... :( :(
Men, men, skulle bare si at det er godt å se at du er positiv,
håper jeg blir det snart også... :) :) :)
Hilsen Anonyma :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.