PDA

Vis full versjon : Jeg klør...

lykkelit
07-09-2004, 21:31
... så jeg holder på å bli gal til tider... Og det er litt flaut å si det, men det er liksom øverst på tissen... :flau:

Er det noen som kan ha en ide om hva dette kan være? Jeg har ikke gjort noe som jeg ikke pleier å gjøre, men sexlivet er litt mer fraværende nå enn før jeg ble gravid. Tenkte jeg skulle få sambo til å undersøke der nede litt senere i kveld for å se om han ser noe, men jeg har ikke kjent noe unormalt selv. Det eneste jeg kan tenke meg er at jeg dusjer mindre nå enn tidligere, mye fordi jeg er sykemeldt og går mye hjemme... Har liksom ikke samme grunnen til å dusje hver morgen nå som når jeg går på jobb hver dag....

(Jada, det var litt flaut dette for min del, men jeg håper dere kanskje har noen ideer om hva det kan være evt. noe som kan hjelpe...) :flau:

Happy
07-09-2004, 23:59
Det høres jo ut som sopp. Har du prøvd å smøre med f.eks. Canesten?

lykkelit
08-09-2004, 11:16
Jeg har ikke prøvd noe enda... Men canesten er tryggt å bruke?

Aliya
09-09-2004, 13:25
Ja, det er helt trygt å bruke canesten. Jeg brukte den under forrige svangerskapet etter anbefaling av legen min. :lykketil:

lykkelit
09-09-2004, 15:12
Viss det ikke gir seg i løpet av et par dager nå, så skal jeg prøve det. Har ikke noe erfaring med det fra tidligere, så det kan jo sikkert være verdt et forsøk... Men det siste døgnet har det vært bedre, så kan jo håpe at det gir seg av seg selv... :)