PDA

Vis full versjon : Utdrikkningslag....

Tidl. bruker
17-08-2002, 13:38
i dag skal jeg i mitt eget utdrikkningslag. Og fy å jeg gruer meg....aner ikke hva de kan finne på. Og jeg som ikke kan drikke....en del av de som kommer vet det allerede, men hva med de som ikke vet det?? Må vel komme med en eller annen unnskylding kanskje?? Noe pencilin eller no?? Off jeg har mest lyst til å reise jeg, så de ikke får tak i meg i dag....men men det går vel sikkert greit. Bare det er det er ikke så tøft om de finner på en masse tull når en ikke er full..........

Måtte bare få ut litt frusterasjon!

:uff:

Tidl. bruker
17-08-2002, 13:59
Heisann!

Hvorfor ikke fortelle det til alle som er der? Det vil bare bli mas og kjas alikevel om du dikter op en eller annen historie.

Jeg var selv gravid -og min supre forlover gjorde derfor om utdrikningslaget til et "utSPISNINGSlag". Masse flotte venninner samlet -vi spiste og spiste og spiste. Først velkomstdring (uten alkohol tilmeg, med til de andre), så forrett, hovedrett på Habibi i Oslo (palestinsk mat -sinnsykt godt og sinnsykt mye). Til slutt gikk vi på Pasta Basta for å spise dessert -for der har de verdens beste brownies med is:)

Håper du får en fin kveld uansett!

Hilsen Havfruen (34+2)

Tidl. bruker
17-08-2002, 16:37
Selv om du ikke kan drikke koser du deg nok. De får proppe i deg mat og annet uten alkohol da:D . Jeg giftet meg 1.6 iår, nygidt. Min forlover hadde utdriknigslag 3 uker før. Kos deg du!!!!!

Cazandra
18-08-2002, 03:41
Håper du har en knall kveld!!! Gleder meg til å høre rapporten:D