PDA

Vis full versjon : Han sa BØ!!

Mormona
17-08-2002, 13:43
Som dere sikkert har fått med dere så kom mannen som gjør meg mo i knærne hjem i går....(nei, det var ikke Brad Pitt :p )

Han måtte jo kose litt med Monajenta si og så måtte han kose litt med magejenta si også. Hun var da travelt opptatt med å hikke av seg Pizzaen som hun og mammaen hennes nettopp hadde fortært..(hun hikker alltid etter at jeg har spist :???: ). Pappa lå med hodet inntil magen og fulgte med på hikkingen og så plutselig så løfter han hodet litt, legger munnen helt inntil der han kjente hikkingen sterkest og sier litt myndig med stemmen: "BØ!!!"

Jeg kikket på ham litt forundret og da ser han opp på meg med sine uskyldsisblå øyne og smiler: "Jeg må jo skremme henne så hun slutter å hikke...." :latter: :latter: :latter:

Har ikke ord for hvor glad jeg er i den mannen, jeg :elsker:

klem fra Mormona T-15

Wanja
17-08-2002, 14:07
Mormona:)

*Leeeer* Komisk mann du har Mormona...skratter her jeg sitter,ser det liksom for meg:D :D :D :D
Hehe....Ja hjalp det da??
Godt å fa mannen hjem...værtfall hvis du trenger så mye kos som jeg trenger for tiden:uff: :(
Lillegutt i magen min hikker også en god del....men har ikke akkurat lakt merke til om det spes er når jeg spiser.

Kos deg med mormonamannen i dag da:D
Jeg skal kose meg med :baby: til søskenbarnet til samboen min...henger du med? *s* Skal øve meg...men de er jo så småe
:eek: Og Fredriken vi skal besøke er født 5 aug.og bare 12 dager..koooselig!!

God helg.

Klem Wanja34+6

Vimsen
17-08-2002, 14:15
Så skjønn da !!!!!! *smelt*

Hjalp det da ? :lol:

Synes litt synd på disse mannene våre jeg. De vil jo så gjerne delta men så er de så sørgelig på utsiden likevel

Men GUD så gode de er å ha sant ???!! :klapp:

Klem fra en fødeklar
Vimsen T-17 (erter deg bare )

Miro
17-08-2002, 14:20
:lol: :lol: Morsom mann du:lol: Det er så det kunne vært min Geir det... Han kunne ha funnet på sånt, men han har ikke opplevd lille mann hikke ennå. Jeg har jo ikke visst hvordan hikkingen var før her om dagen da jeg beskrev dunkene..hehehe:lol: Kanskje litt i seneste laget:uff:

Klem fra Miro:) T-15 gitt..

acinom
17-08-2002, 22:43
For en skjønn mann du har!
Blir litt nysgjerrig jeg nå; om jeg vet hvem han er, hvis han er Skiensgutt da? Uansett, han høres helt herlig ut, sånn ca. lik min samboer :D

Kos fra acinom :)

Tidl. bruker
18-08-2002, 01:29
Skulle gjerne visst hvordan disse mennene tenker om babyen og svangerskapet. Det må virkelig være rart for de -utenforstående, men samtidig så deltakende...

Godt å høre at de engasjerer seg i den lille i alle fall!

Kos dere videre!