PDA

Vis full versjon : Når er man i moden alder?

minon
04-11-2004, 22:02
Hei!

Jeg har fundert litt på dette. Når er moden alder. Jeg har ikke giddet å se på denne undergruppen før pga. det angår liksom ikke meg. Men kanskje jeg er i moden alder selv om jeg ikke føler det selv......... Jeg er 32 år og synes jeg er kjempeung enda :D:D:D:D

Ja, venter i spenning. Når er denne modne alderen ? ;)

Dronninga
06-11-2004, 09:53
Innbiller meg at man er i moden alder når man er 1.gangs-fødende i en alder av 35 år. Er man 32 og venter nummer 4, er man definitivt ikke moden...(om moden er et negativt ord altså..)...bare ungfolen du ja! Det finnes sikkert en skikkelig definisjon av dette og....

Idefix
06-11-2004, 10:24
Jeg var 32 da jeg ble gravid med første. Da jeg påpekte alderen min for legen, at jeg kanskje var litt gammel, så så hun himmelfallen på meg og sa at jeg absolutt ikke var gammel. I det hele tatt.

Jeg er nå snart 33, snart 34 og gravid med nr. 2. Føler meg fortsatt ganske ung. Merker at det er litt tyngre å komme opp av et gulv enn når jeg var 25 og mer spretten ;) Er vel en 6-7 kilo tyngre også, men de plager meg ikke.

Tror jeg syns at slutten av 30-åra er man "moden".

Kanskje jeg hører til her inne? Har ikke sjekket denne gruppa jeg....

Bounty
06-11-2004, 10:26
Jeg er 32 og venter nr 3.

Føler ikke at jeg tilhører gruppen Modne kvinner :undrer: Men kanskje jeg har modnet uten at jeg vet det?

Labbis
06-11-2004, 14:12
Er 34 og skal ha min første. Kan ikke akkurat si jeg føler meg så veldig moden, men akkurat i denne sammenhengen er jeg kanskje litt moden??

Er vel noe med den biologiske klokka som tikker, og det er tross alt ikke like lett å bli gravid nå som tidligere..

Tonemor
06-11-2004, 17:06
Jeg er 40 og venter nr. 3. Føler absolutt at jeg hører inn under den kategorien ja :nikker: .

benedi
07-11-2004, 20:42
Jeg er 34 og venter barn nummer 1.
Synes liksom at alle andre er yngre enn meg og/eller har flere barn fra før.
Så joda, er nok i "moden alder"
Godt å se at det er fler som ikke er så raskt ute med å få barn, føler meg litt gammel av og til når jeg leser her.
Men ellers så føler jeg meg ikke gammel altså!
Har bare brukt tid på utdanning og ikke funnet noen ordentlig mann før for to ar siden.

uke 13 nå.

Trallemor
08-11-2004, 21:24
Innbiller meg at man er i moden alder når man er 1.gangs-fødende i en alder av 35 år. Er man 32 og venter nummer 4, er man definitivt ikke moden...(om moden er et negativt ord altså..)...bare ungfolen du ja! Det finnes sikkert en skikkelig definisjon av dette og....

Owuæææh.... nei nei nei nei

Jeg er 35 og skal ha førstemann nå, jeg vil ikke være i moden alder. Wææææ... det høres så voksent ut liksom....:iiik:
Er jeg voksen nå????
Jeg bruker IKKE rynkekrem.... (det trenger du ikke sa dama på hudpleiesalongen!)

Honeypie
11-11-2004, 16:35
Jeg vil være 34 når babyen kommer, men føler ikke at jeg er spesielt "moden" nei.

Dolci
16-11-2004, 12:42
Jeg er 38 og venter nr. 3, føler at jeg er moden, jeg da...