PDA

Vis full versjon : Flere med "2" enebarn??

Nicca
29-04-2005, 21:44
Er innom her også...selv om jeg er ICSI -mamma og vært innom desemberklubben. Men med mine snart 36 år er jeg nok en moden mamma,ja :jupp: (http://www.snartmamma.com/plassen/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=236#) Har en datter på snart 13 som overhodet ikke gleder seg til å få søsken. Hun har hatt det helt topp som enebarn,sier hun. Hyggelig det ,men...:snill:
er det flere her inne med stor aldersforskjell på barna og hvordan er erfaringene deres?
Nicca

Tidligere bruker
29-04-2005, 23:21
Hei..eg e inne å sniker fra Nybakt..Eg e snart 39 og har en sønn fra tidligere som er 13,i februar fødte eg ei jente...Kan vel ikke akkurat si at sønnen min hoppet i været når han hørte at han skulle få søsken..Han var faktisk engstelig for at vi på en måte skulle glemme han siden han vr såpass stor i forhold til denne lille nye. Syntes han hadde hatt det veldig fint som enebarn :snill:,eg va aleina med han i 5 år,så eg har vært veldig viktig for han og omvendt. Han va stolt som en hane når han kom på barselbesøk,og hadde med seg verdens søteste bamse til lillesøster som han hadde strikket selv - men etter at vi kom hjem har han ikke villet ha så mye med henne å gjøre,og er ikke særlig begeistret for å bli latt alene med henne i 5 minutter.
Det e ikke så lett å få barn tett,når man har problemer med å bli gravid:vetikke:var innkalt til utredning på haukeland eg når det slo til med full klaff....... Har hørt av andre i RL som sier at dette går seg til etterhvert,når hun blir større. Den eneste kommentaren han har gitt forsåvidt er at;nå har du 2 enebarn mamma,det burde du gjøre noe med...:heia:Eg e postivt innstilt,og tror helt sikkert det går seg til etterhvert - og ikke minst når de er voksne vil de nok få glede av hverandre,bare man passer på å gjøre det positivt for dem med hverandre no fremover..Ønske deg lykke til,og meg sjøl og for den saks skyld..:hyper: