PDA

Vis full versjon : Lite som skjer!

HeidiM
02-06-2005, 11:39
Det er lite som skjer her inne. Hvor er dere? Har lyst til å bli bedre kjent med dere over 30 også!

Lia
02-06-2005, 13:37
Helt enig med deg! Har nesten gitt opp å være i denne delen av forumet, for det går jo uker mellom hver gang det er et nytt innlegg her.

Bente36
02-06-2005, 14:58
hei jenter

enig med dere,er hver dag her og ser, men ikke noe skjer. jeg er snart 36 og venter mitt andre barn. dere da? sliter dere, vi er ikke unge lenger..:hyper:

klem

Elsie
02-06-2005, 22:55
Titter innom daglig jeg også, og blir like skuffet hver gang det ikke er noe nytt. Tror vi får ta oss skikkelig i nakken og skape litt liv her. :nikker:

Her er formen upåklagelig. I mitt forrige svangeskap 40/41 år var jeg sprekere enn noensinne hele svangerskapet og håper dette blir like herlig. Nå blir jeg jo gående høygravid på vinteren i stedet for på sommeren, så akkurat den parten er jeg veldig spent på. I tillegg har jeg jo tassen min på snart 2 år som forbruker mammas energi litt, men enn så langt går dette på skinner. Jeg er av de priviligerte som slipper unna alt av kvalme og dårlig form, så jeg bare nyter at det ufattelig nok enda en gang gror et nytt liv inni meg.

Ellers er jeg veldig spent på timen jeg er søkt inn på Riksen på rundt uke 12. Planen er en UL da for å screene nakkefolden og samtidig få ta denne nye blodprøven som er tilgjengelig for oss over 38. Blir skikkelig spennende å få prøve nye metoder. Tør ikke gjøre noe som kan provosere frem abort, så blodprøven er jo et flott alternativ i kombinasjon med UL.

Km igjen, damer, sleng dere på ogprat om løst og fast. :hyper:

MINNA
05-06-2005, 00:52
Hei ,skulle også ønske det var mer aktivitet her inne ja.
Jeg oppholder meg i Canada i forbindelse med min manns jobb,og her fikk jeg automatisk nakke fold screening i uke 12-13,samt blodprøver i uke 19 som kan indikere kromosonfeil.alle prøver var normale.
Må si det er betryggende å vite,selv om man kan ikke være 100 prosent sikker.
Men iallefall ett bedre tilbud enn fostervannsprøve som jeg ikke ville risikert uansett.
Så lykke til videre.

marias
06-06-2005, 14:33
:heia: Skal si det er liv i magen ihvertfall!!:)I dag skal jeg til kontroll,er jo litt spent på vekta da:mumse: .Koser meg jeg!!,ser ikke negativt på det. Får så mye skryt om hvor fin jeg er og hvor jeg blomstrer når jeg går gravid:gravid: Klart d! Jeg gleder jo meg:)Da kan en ikke gjør annet enn å blomstre:blomst:

Olli
16-06-2005, 16:44
Det er lite som skjer her inne. Hvor er dere? Har lyst til å bli bedre kjent med dere over 30 også!

Hei! Jeg er en førstegangsfødende jente på 31 år. Er egentlig fra Lørenskog, men
en ekte kristiansander klarte å lure meg ned til smeigelandet for 2 og et halvt år siden ca:p. Vi venter en:baby: på lørdag om ultralydterminen stemmer, men tror nok jeg vil være :gravid: en stund til..

Vimsen
16-06-2005, 17:07
Åhei!
Jeg er 2.gangsfødende og blir 36 i januar. :)

Har en datter som blir 3 i september.

TRINE37
18-06-2005, 21:29
Jeg er 37 år og 3. gangsfødende. Men, det blir 8,5 år mellom babyen i magen og min yngste sønn.....så, jeg vet ikke om jeg kommer til å oppleve fødselen som en 1.gangsfødende eller......det er jo såååå lenge siden sist!!

Mannen min blir 42år og det blir 14,5 år mellom babyen og hans yngste datter! Vi har tilsammen 4 barn, så her blir det fullt hus og forhåpentlig mange ivrige barnevakter!!! :hyper:
(vi håper at siden vi nå får en baby i huset, så vil det virke prevangtivt på de eldste barna.....vi er IKKE klare for å bli besteforeldre ennå!!!)

sinen
01-07-2005, 10:32
Vi modne damer må forene oss - gjøre en innsats. Kjempefint med et eget forum for oss.

Jeg er 36 år og venter barn nr. 2. Min lille 2003-pode fyller 2 år i dag, og det blir feiring hele helgen. Litt slitsomt akkurat nå fordi jeg er kvalm og sliten, og ingen vet at jeg er gravid. Må late som ingenting.

En liten melding til Elsie: husker du meg?? Jeg var med i juliklubben 2003....var ikke du også? Litt moro å møte på kjente navn!!

Gona
02-07-2005, 16:33
Joda, Gona er her også. Er blitt stor og ubevegelig og orker bare en liten stund foran PC'n om gangen, men savner også mer liv her inne blandt oss som er litt like i alder.

sinen
04-07-2005, 15:38
Etter sommeren blir det kanskje mer liv. Det er jo bare oss "modne" det står på!!! Vil vi ha et levende forum - så må vi legge innsatsviljen til!!!

Gnist
05-07-2005, 11:48
Hei alle modne damer :mervink: Jeg er 38 år og gravid for første gang - det tok over to år! Er kun sju uker på vei så mye galt kan ennå skje men enn så lenge bare gleder jeg meg :heia: . Har fått grint meg til en time hos legen på mandag og det gleder jeg meg til. Da er jeg lissom i gang.

Hyggelig å hilse på dere damer:findag:

sinen
06-07-2005, 11:34
Gratulerer Gnist!!

Du har masse å glede deg til - og så hyggelig at dere fikk det til etter så lang prøvetid. Det som er så ålreit er at vi modne faktisk ikke er så gamle...dvs. da jeg var på barsel, var de i 20-åra i mindretall. De fleste var over 30!!!

Håper det blir litt mer liv i den modne leieren etterhvert. Jeg hører ellers til marsklubben - med termin 7. mai.
Jeg er fra Hamar og har en sønn fra før som akkurat fylte 2 år!!
Jeg er forresten 36 år!!.....og blir 37 før jeg føde!!

~>Lilla<~
11-07-2005, 22:07
Hei hei damer! Jeg er 35 og nygravid! HURRA!!! Jeg bor i Finnmark, gubben er 36 og vi har en gutt på 13 :shock: fra før!! Tenåring og baby samtidig... :dåne:

Karen Millen
15-07-2005, 15:06
Hei hei damer!

Enda en moden her... er 33 og venter mitt andre barn.
Vi gleder oss kjempemasse.

Håper vi kan få litt mer liv i leiren her :snill:

terti
20-07-2005, 17:33
Heisann

Jeg er 33 (en måned til i allefall) og venter mitt første barn! Etter flere år med intens prøving. vi må vel ofte jobbe litt lengre for det vi "modne".... (Himmel, jeg føler meg jo ikke såååå gammel... har ikke kommet på å gå inn på denne linken før engang.. men må vel innse at jeg er "moden", ja )

Ha en fin dag :-)

marias
20-07-2005, 22:55
:heia: hei og velkommen Terti:)Gammel nei,ingen her inne beskylder oss for å være det!!;),men moden må no vel gjelde alle som kan føde barn."gammel" eller ung!Blir helt svimmel jeg,når jeg tenker at om 3 uker holder jeg en liten baby !!vente tida har jo vært lang,men nå er det liksom alvor.Gleder meg kjempe masse:)

HeidiM
21-07-2005, 08:58
Her er det ikke skjedd mye nei! Skjønner at vi er i mindretall. Men gamle, det er vi ikke. Jer har også tenåring i hus, Lilla! Han blir 15 nå. Og gleder seg veldig. Har også en gutt på 10. Og nå kommer altså gutt nr. 3 en av dagene. Så jeg rekker ikke å bli kjennt med dere. Men noen av oss sees kanskje igjen på NM?

Jeg ønsker dere ihvertfall lykke til med :baby: og :gravid: !

:klem: fra meg

CecilieVictoria
04-08-2005, 08:16
Hei alle sammen!

Jeg blir gjerne med i klubben her. Jeg er 37 år. Jeg ble medlem for ikke så lenge siden, har ikke vært så veldig aktiv her, og for å være helt ærlig :rødme: Jeg var ikke klar over denne klubben før i dag! Har bare vært medlem i Februar-klubben 2005.

Skal prøve å bli litt mere aktiv her. Jeg gleder med til å snakke mere med dere! :heia:

neon
04-08-2005, 14:41
Halla alle sammen:)

Jeg er akkurat fylt 35 og venter barn i februar. Har 2 gutter fra før, f. 1991 og 1994, så det blir en liten attpåklatt dette. Men vi gleder oss veldig:heia: Samboeren min har ingen barn fra før, han er 10 år yngre enn meg, så det blir særlig spennede for han;) Men han er en kjempegod reservepappa for guttene mine, så jeg tror han blir verdens beste pappa når den tid kommer.

Føler meg litt gammel til dette, men blir jo stadig trøstet med at fryktelig mange nå for tiden får barn såpass sent...

Fru Blom
28-08-2005, 21:21
Jeg er 37, og rekker å bli 38 før knøttet i magen kommer. Poden født i 2003, var 2 år 24.08 og stor gutt.....i hvert fall synes mamman det er merkelig hvor fort tiden har gått.
Gleder meg til nestemann kommer - men skulle gjerne ha visst hva det blir - de klarer ikke å se det på UL - enda har fått mange denne gangen pga komplikasjoner.