PDA

Vis full versjon : Hallo i luken

Katty 68
29-11-2006, 10:35
.............

Calamare
29-11-2006, 10:46
Halloisen!!!!! Er her jeg..

Masse lykke til på kontrollen i dag!!
Jeg går til legen min og jordmor jeg annenhver gang. Har en helt råbra lege så egentlig vill jeg bare gått til henne men.....
Ikke akkurat morro og veie seg nei!!! Det er den ene tingen som jeg gruer meg til hver gang.
Skal si dem var knappe på helsestasjona di når du ringte! Du kunne jo fått en samtale time i det minste da!! Får håpe dem er litt koseligere neste gang.
Å ha en spontanabort blir ikke akkurat tatt så viktig på syns jeg. En tragedie for dem det gjelder. Ikke noe spes for helsevesenet. Jeg hadde en helt utrolig forferdelig opplevelse med den gamle fastlegen min når jeg hadde min spontanabort.
Har desverre ikke noen erfaring fra Rikshospitalet.

Calamare
29-11-2006, 10:48
Jepp jeg har sladre venner! Må liksom ha ett par syns jeg:rødme:
Har ei jeg kjenner fra før her inne og ei fra termin klubben min.
Fint og ha en sladrevenn som ikke kræsjer helt på samme termin:jupp:

Katty 68
29-11-2006, 17:25
Takk for svar, godt at jeg ikke er heeelt alene her på modne. Er ikke stedet for mest aktivitet skjønner jeg, men så har jo jeg også god tid som delvis sykemeldt.:blond:

Har uansett tenkt til å fortsette å stikke innom her jeg da, og håper at flere blir aktive på "skrivefronten." :jupp:

Calamare
29-11-2006, 18:34
Takk for svar, godt at jeg ikke er heeelt alene her på modne. Er ikke stedet for mest aktivitet skjønner jeg, men så har jo jeg også god tid som delvis sykemeldt.:blond:

Har uansett tenkt til å fortsette å stikke innom her jeg da, og håper at flere blir aktive på "skrivefronten." :jupp:

Ikke lett og få opp noe aktivitet her nei, Men det viktikste er at
vi prøver!!!

Katty 68
29-11-2006, 18:37
............

May Lise
29-11-2006, 21:15
Heisan, her er jeg!
Jeg gikk til jordmor i første svangerskap, men ikke med nr 2 eller nå. Med nr 1 ble det etter hvert bare stress. Jeg skulle til lege, til jordmor, til fysioterapeut, innom en gang i uken en periode for å ta B12-sprøyter, så ble det ekstra kontroller pga at jeg er rhesus minus, og da ble det alt for mye. Denne gangen er jeg bare glad for alt jeg kan slippe, men har heller ikke noe risikosvangerskap. Synes det var veldig trygt derimot å gå til jordmor første gang, for der har de bedre tid til deg, i stedet for det samlebåndgreiene det blir hos legen. Jeg skal forresten på UL i morgen. Er litt engstelig denne gang. Jeg har blitt litt syk i hodet (he,he) av å gå med nr 3. Tenker tanker som: " oj, har vært heldig 2 ganger nå, to friske barn, kan det virkelig gå bra denne gang også?". Men, men, det som også blir spennende i morgen er om det er 1 eller 2 inni her. Jeg er litt stor (livmor), men valgte å stå over tidlig UL, ouæææææ.... 1 eller 2 skal nå gå bra det, men vi var egentlig godt fornøyde med 2 på 17 måneder, men nå kan det bli 4 på 4,5 år... Jeg klager ikke, vet jeg er heldig, men må nok si at tanken på 2 stk til skremmer meg litt. Har ellers ingen erfaring med Rikshopitalet, da jeg er vestlending. Jeg kan gjerne sladre jeg, er det på sms det da? Jeg har nå vært aktiv her en stund også jeg, men det er ikke alt jeg har satt meg inn i.... ha en knall fin kveld.

Katty 68
29-11-2006, 21:30
............