PDA

Vis full versjon : Lørdag 9/12-06

May Lise
09-12-2006, 09:24
Heisan!
Kan vi få såpass aktivitet her at vi kan få noen innlegg inn på en spesifikk dag? Skravl i vei folkens, jeg kan begynne! Jeg er passe fornøyd i dag, da formen er mye bedre enn de 2 siste dagene. Jentene virker også til å være kvitt den verste hosten. Samboer er nok ikke helt i form, men det skyldes julebord i går, he,he... Ellers har vi ingen planer i dag, herlig. Nå har jentene fått frokost og vi ser tegnefilm. Klem ML

Katty 68
09-12-2006, 12:15
[quote=May Lise]Heisan!
Kan vi få såpass aktivitet her at vi kan få noen innlegg inn på en spesifikk dag? Skravl i vei folkens, jeg kan begynne! Jeg er passe fornøyd i dag, da formen er mye bedre enn de 2 siste dagene.

God ide å samle skravlingen under spesifikk dag, May Lise. Fint at formen din er bedre, kjedelig dersom en blir sengeliggende med feber og det hele.
I dag skal vi våge oss ut til kjøpesenteret for å handle julegaver. Det er absolutt ingen favorittsyssel å handle på lørdager med alt kaoset det innebærer; vanskelig å parkere, små agressive folk, og lange køer, :Puh:men må få gjort ferdig noen gaver som skal overleveres i morgen.
Ellers står det i mine bøker at en kan høre fra huleboeren i uke 18, og mannen og jeg er fryktelig spente på hvordan disse bevegelsene kjennes ut. Her kan sikkert dere erfarne damer bidra med noe? :nikker:

May Lise
09-12-2006, 12:29
Ellers står det i mine bøker at en kan høre fra huleboeren i uke 18, og mannen og jeg er fryktelig spente på hvordan disse bevegelsene kjennes ut. Her kan sikkert dere erfarne damer bidra med noe? :nikker:

Noen beskriver det som en sommerfugl som flakser med vingene, eller en fiske som spreller litt. For min egen del trodde jeg det var tarmene som "ploppet" litt, før det gikk opp for meg at det var spark.

Blir kanskje kjøpesenter litt senere på oss også. Nå har nå de små vekket pappen, så da er vi klar for dagen snart. Både jeg og jentene er nybadete, vakre og pene (he,he). Vi har førøvrig sol i dag, helt fantastisk. Det har regnet og blåst i 6 uker i strekk nå. Klem ML

Kl 15.36: Energien tok meg plutselig, så nå har jeg vasket gulver, noe som var på høy tid. Vi har også vært og gått tur i skogen i dag. Må benytte anledningen, når det for en gang skylt ikke regner vannrett og blåser... Håper alle har en fin dag. Klem ML

Katty 68
09-12-2006, 18:00
Ja, da var handelen unnagjort, svært så effektive mannen og jeg.
Hørtes ut som du har fått utrettet en del i dag også, May Lise.

Takk for tipset i forhold til bevegelse i magen, har lest samme beskrivelse i bøker så nå er det bare å vente på tegn.

Ellers virker det jo stille her inne i dag, jeg skal ordne med merkelapper på julegavene og blir litt fra og til utover.

May Lise
09-12-2006, 18:11
Ja, da var handelen unnagjort, svært så effektive mannen og jeg.
Hørtes ut som du har fått utrettet en del i dag også, May Lise.

Takk for tipset i forhold til bevegelse i magen, har lest samme beskrivelse i bøker så nå er det bare å vente på tegn.

Ellers virker det jo stille her inne i dag, jeg skal ordne med merkelapper på julegavene og blir litt fra og til utover.

Uff, har bare kjøpt 2 presanger jeg, til tantebarna på min side, ja + at jeg betalte for noen støveletter til minste søstera mi når hun skulle på julebord i forrige uke... Nå kommer mamma og pappa her i morgen tidlig og henter jentene for dagen, slik at jeg og sambo kan få gjort noe i huset. Kanskje sambo skal få jobbe i huset, og jeg kjører ut og handler..., hmmmm....