PDA

Vis full versjon : skrekkens morgen ... men happy ending!

Zoomien
15-03-2007, 14:25
Våknet klokka 06 idagtidlig og kjente på meg at noe var feil... :shock:
Og det stemte kan du si... hadde blødd en del, og blødde masse masse da jeg sto opp... ! Hadde vondt også...
Super angst.
Hadde jo time til ul halv tolv i dag - men bestemte meg for at vi skulle ringe med en gang de åpnet for å høre om vi kunne komme før

De timene fram til åpningstid ble det feldt en del tårer og jeg var gjennom hele følelses registeret. Pakka en liten bag med skift og tanbørste for jeg var sikker på at det bar rett på utskrapning.:stønn:

Vi fikk komme inn til legen min med en gang... mannen var med meg også - første gang for han å være med på noe sånnt... like nervøs som meg:sparke:

Det var helt fantastisk å få se den lille babyen vår... sprell levende på ul'en! Sparket med beina og viftet med armene og var bare helt supernydelig :elsker:
Vi ble så glade at vi helt glemte å få bilde... men fant ett på nett som likner :rødme: http://pregnancy.about.com/library/ultrasounds/991aaan.jpg

Så da var det restene etter den lille tvillingen som det ikke ble noe ut av som kom ut idag tidlig...
Skikkelig kjipern opplevelse... men som sagt en foreløpig happy ending! :snill:

Klem til alle fra en euforisk :gravid:

Katty 68
15-03-2007, 14:33
Så gode nyheter tross alt, Zoomien! :rørt:
Denne spiren har bestemt seg for å bli der tror jeg! :jippi: :blomst:

Kalinka
17-03-2007, 16:29
Å herlighet for en skrekkoplevlese!!! :sjokk:

Men så fantastisk at alt er fortsatt bra med lille babyen! Kan skjønne du er euforisk nå, kjenner følelsen. :happycry: