PDA

Vis full versjon : Oslo treff

Katty 68
21-03-2007, 11:03
Skal vi avklare tidspunkt og sted nærmere nå jenter? :treff:
Formen min er både :urk: og:gaah:
men innimellom har jeg dager som er sånn!:lykkelig:
Diva er fornøyd bare jeg gjør slik: :mumse: :humre:

chris
21-03-2007, 15:37
katty, jeg er med på treff. Holder av tirsdags formiddag. Har ikke noe spesielle ønsker om plass så lenge det er i oslo sentralt. tror Diva og lillefrø har noe til felles, :mumse: matvrak. :humre:

Har vært hos jm i dag, forteller mer senere for i dag er hodet mitt :urk: .
hatt hodepine i hele dag. Nå er det 2 paraset og sofaen og mld til løvepappa om at han fikser middag og storesøster. det gjør han for jeg er gift med verdens beste mann. :snill:

Katty 68
22-03-2007, 10:25
Er forslag til treff dato 27/3 på formiddagen? hva med kl. 13? Tiden flyr, så nå må vi bestemme oss. Fanny foreslo et sted på Oslo S, husker ikke navnet, men vi bør vel først samles på et mindre sted hvor det er lett å få øye på hverandre? Hva med foran trafikanten, opp trappene, altså ikke på
gateplan.

Tidl. bruker
22-03-2007, 10:48
Hei:-)
Da sier vi tirdag 27 mars kl 13(må reise hjem igjen til bhg kl 15). Trafikanten. Kjennetegn: Stor mage. Gleder meg til å treffe dere og spise lunsj. Sender dere mobilnr i privatmelding i tillfelle det kommer noe i veien. Hvis jeg ikke hører noe møtes vi der kl 13:-)
Fanny

chris
22-03-2007, 12:28
Hei:-)
Da sier vi tirdag 27 mars kl 13Trafikanten. Kjennetegn: Stor mage. Gleder meg til å treffe dere og spise lunsj. Fanny

Det passer perfekt for meg. Kjennetegn; ser ut som en mini-elefant med stor mage.

Katty 68
22-03-2007, 13:07
Sender PM til Zoomien og Gloria Flames dersom de ikke leser dette. Kanskje Nullet og Filippa vil være med også?
Ellers er selvfølgelig alle andre "modne" velkommen også, men blir kanskje vanskelig for dere som bor langt unna Oslo..

Husk at vi møtes oppe på trafikanten, har en gang stått og ventet på venninne som stod ved hovedinngangen på gateplan..:noia:

Gloria flames
22-03-2007, 21:03
Sender PM til Zoomien og Gloria Flames dersom de ikke leser dette. Kanskje Nullet og Filippa vil være med også?
Ellers er selvfølgelig alle andre "modne" velkommen også, men blir kanskje vanskelig for dere som bor langt unna Oslo..

Husk at vi møtes oppe på trafikanten, har en gang stått og ventet på venninne som stod ved hovedinngangen på gateplan..:noia:

Hei,

så synd at dere skal treffes på tirsdag dag tid!!Jeg jobber frem til kl.4, men mandag har jeg fri...
vansklig å finne en dag som passer alle, så håper jeg kan være med neste gang!
Kos dere!

Filippa
23-03-2007, 08:41
Tusen takk for at jeg blir husket på :jippi: men jeg må jobbe....

Og så er det en annen ting også......jeg er jo en gammel sliter og synes det er litt vanskelig med alle dere som har store flotte mager, mens det jeg har fremdeles er så usikkert.....vanligvis så unngår jeg gravide folk:rødme:

Kos dere masse:snill:

Katty 68
23-03-2007, 19:20
Det kan jeg forstå Filippa. :klem:
Håper du fortsatt vil følge oss i skravlinga her inne ihvertfall.:) :Putekrig:

Katty 68
24-03-2007, 11:35
[quote=Gloria flames]
så synd at dere skal treffes på tirsdag dag tid!!Jeg jobber frem til kl.4, men mandag har jeg fri...
vansklig å finne en dag som passer alle, så håper jeg kan være med neste gang!

Det var synd Gloria, men det blir sikkert flere anledninger!