PDA

Vis full versjon : May Lise har bursdag!!!!!

chris
25-04-2007, 07:19
Gratulerer så mye med dagen din i dag May Lise.:jippi: :jippi: :jippi:
Ønsker deg en flott bursdag. Klemmer

May Lise
25-04-2007, 08:18
:jippi: Tusen, tusen takk... Egen tråd du, det er ikke verst. Klem ML

Storken
25-04-2007, 09:18
:blomst: GRATULERER MED DAGEN!!!! :heia:
:fløyte:Håper du får en kjempeflott dag med masse kaker, presanger og uhorvelige mengder kos og klemmer fra alle rundt deg!!! Her får du iallfall enn bursdagsklem av meg; :klemme:

May Lise
25-04-2007, 09:22
Tusen, tusen takk! Bortsett fra at flagget vaier på terassen, var dette en morgen mye lik alle andre. Jeg er derimot en litt forvokst drittunge, og gleder meg storveis over å feire meg selv, he,he http://www.forumportalen.no/forum/images/smiles/icon_wink.gif ... Eldstejenta våknet rundt 6.30, strålende blid og ropte ut: "GRATULERER MED DAGEN MAMMA". Ble litt rørt over at dette var det første hun tenkte på denne dagen. Minstejenta mumlet et "grøtete" gratulerer etter hvert, halveis inni seg, på oppfordring fra storesøster, he,he, trøtt stakkars... Tusen takk for gratulasjoner fra dere her på forumet! Stor klem til dere alle

May Lise
25-04-2007, 09:25
Ja, jeg må ikke glemme samboer da... Han går jo tidlig, så han har jeg ikke snakket med i dag. Men, jeg fikk presang i går kveld.. Det ble mer presang til oss begge denne gang; kafebord ute med 2 stoler til, he,he... Klem

Katty 68
25-04-2007, 11:01
Gratulerer med dagen May Lise!!:fløyte: :findag:

linka2006
25-04-2007, 13:29
Gratulerer så mye med dagen, May Lise!

Håper dagen din blir kjempefin og at de rundt deg varter deg opp litt ekstra i dag. Er lov til å glede seg over å kunne "feire" seg selv litt, selv om man aldersmessig har blitt voksen (tror selv at jeg aldri kommer til å bli for stor til å glede meg til bursdag, bursdagskaker og det som følger med av oppmerksomhet og kos).

Så kos deg masse og nyt dagen...den er din :fløyte:

Kay
25-04-2007, 16:39
Gratulerer med dagen, May Lise!!! :blomst: Håper du har en toppers dag :heia:

Ønskemor
25-04-2007, 22:46
Gratulerer med dagen, May Lise. :jippi: Håper du har hatt en fin dag.

May Lise
26-04-2007, 11:28
Tusen takk til dere alle sammen! jeg hadde en strålende, fin dag (men litt slitsom også, nå mot slutten av svangerskapet:snill: )

Klem ML