PDA

Vis full versjon : Gratulerer med dagen, alle modne damer!

linka2006
17-05-2007, 12:31
Ønsker dere en kjempefin 17. mai, alle sammen!

Her kommer vi bare til å ta livet med ro i dag. 17. mai på tv mens det lages bløtkake, og så skal vi spise middag ute med to vennepar og barna deres før vi tar kaffe og kake her hos oss.

Været er skiftende, med ganske sterk vind, men sola titter i allefall frem mellom skyene, så vi klager overhodet ikke.

Hei så lenge, og kos dere alle sammen :)

Ladyen
17-05-2007, 13:14
Gratulerer med dagen :17mai:

Dagen i dag blir stille og rolig. Har vært ute og gått litt i tog og nå skal vi sløve litt før vi skal grille. det har vært nydelig vær frem til nå men nå har vi litt skyer og det har blitt litt kjøligere.

Ellers sitter jeg med rier, som ikke vil bli regelmessige. Vet ikke hva jeg skal finne på nå får å få liksom kroppen skikkelig i gang. det er bare det vi venter på.

Peaches
17-05-2007, 13:43
Gratulerer med dagen, damer :17mai:

Dagen begynte jeg ganske så optimistisk kl 6 i morges, første spilling kl 7 :gjesp:
Og det ser ut til at det blir med den. Jeg hoppet over barnetoget, får så vondt i symfysen etter å ha gått langt og tenkte jeg skulle være med på oppdragspillingen etterpå. Men de glemte å si fra når de skulle begynne :humre: så her sitter jeg og er ferdig for dagen. Noe mer feiring blir det ikke på oss, siden Sambo skal på jobb nå kl. 15. Jeg får lese til eksamen ....

May Lise
18-05-2007, 12:56
Gratulerer med dagen i går ja...:snill:
dagen vår ble ganske hektisk, men det hadde ingenting med lille nurket å gjøre. Lille vennen sover og spiser, og er det fredeligste lille barnet jeg har hatt i hus. Jeg sier på spøk at hun hører galskapen blandt oss andre 4, og har bestemt seg for å sove så mye hun kan. På nettene blir det litt amming, men ikke skrik og vræl. Jeg vokner av at hun slafser og smatter og holder på å ete seg opp til albuene, he,he...

17.mai ja: 3-åringen vår taklet ikke dette med ny baby så godt i går. Hun hadde seg en skikkelig trassdag kan en si. Vrælte og skreik fra morgen til kveld omtrent, og det var mamma, mamma hele tiden stakkars. Det var nok ikke rette dagen å begynne en familie på 5 på. Vi fikk med oss et lite skoletog i gata der vi bor, litt aktiviteter på skolen, og ellers var vi på sykehuset og tok føllingprøven. Ut på dagen fikk vi besøk her hjemme av min mor og far, mormor og eldstejenta til søsteren min. Det var kjempe koselig, og pizza hadde de med til oss. I kvellingen var det grilling hos nærmeste nabo og dette fikk vi også litt med oss. Vi fikk da noe ut av dagen tross alt.

I dag har 3-åringen det så mye bedre. Alle har fri fra alt; jobb og barnehage. Vi gikk og dillet rundt her i bare pysjen til langt på formiddag alle sammen. Nå er jentene og sambo utforbi, og da kjente jeg at freden senket seg hos meg. Jeg ble skikkelig døsig og senket skuldrene. Dette er første gang siden Sprelline ble født for 4 dager siden at jeg virkelig har fred og ro rundt meg. Ha en god dag jenter og kos dere i helgen.

Klem ML