PDA

Vis full versjon : Takk for gratulasjoner

Tidl. bruker
15-06-2007, 10:53
Hei hei! Tusen takk for gratulasjoner:-) Er her jeg. I stor omstillings prosess og med to flotte, fine, snille og gode jenter:-) og en snill og flink mann:-) Det har vært veldig krevende og utfordrende dager. Å få "alt på plass", fra hjemkomsten på mandag. Ammetåke, oppstart av amming, barseltårer, bekkenplager, lite søvn, å skape en god dag for begge jentene og alt det som mange av dere helt sikkert kjenner til. Så utrolig HELDIG jeg er. Tenk å få oppleve dette. Skriver mer senere. Nå skal vi på helsestasjonen til vektkontroll og råd/tips for gode sove/spise rutiner til nybabyen lillegull. Ha det fint alle sammen. Hilsen Fanny

linka2006
15-06-2007, 17:31
Hei Fanny!
Høres ut som om at det står bra til med dere da, selv om det sikkert er ganske hektisk likevel, med alt det som følger med en pitteliten baby. Men i allefall godt å høre at du høres så innmari positiv ut. Virker som om at du storkoser deg på tross av barselstårer, ammetåke og alt det der...

Håper du og resten av familien får en fortsatt kjempefin tid fremover nå, og koser dere masse.

:klemme: fra meg :)

Katty 68
16-06-2007, 16:34
Gleder meg til å høre mer om gulljenta!

May Lise
18-06-2007, 08:48
Høres bra ut, helt normalt.... Lykke til videre. Klem ML