PDA

Vis full versjon : Tirsdagsprat

Storken
03-07-2007, 12:14
I dag er det tirsdag 3.juli, og; HJELP!!! - jeg er 30+3... :dåne:Dette går jaggu fort...

Skal strax til jordmor på kontroll, men ville bare stikke huet inn og ønske alle modne mammaer en FLOTT JULIDAG!!! :mumse:

Tidl. bruker
03-07-2007, 21:56
Takk for det og håper kontrollen gikk bra. Tiden går fort ja. :snill:
Jeg tror jeg har fått mitt første møte med bekkenløsning. :stønn: Jeg flyttet i helga og bar kasser fra 5 etasje og fikk litt vondt i halebeinet. Det slo meg ikke at det var noe med bekkenet. Jeg trodde jeg hadde strekt en muskel eller noe. Nå har det godt flere dager og det gjør fremdeles litt vondt. Håper det gir seg.:noia: Jeg er bare i uke 15.
Ellers er dagen strålende.

linka2006
03-07-2007, 22:43
Hei på dere damer!

Først:

Storken: Håper du har hatt en kjempefin julidag! Unner dere en periode med fint sommervær, det er jo ikke akkurat de lengste og varmeste somrene i Trondheim (som regel i allefall), så nyt det så lenge du kan!
Her regner det i bøtter og spann, og er meldt striregn hele uka. Ikke noe særlig, men håper på bedre tider. Har til og med fått vannlekkasje i det ene soveromstaket. Er veranda over, og det pipler vann (ikke mye) ned fra taket. Håper som sagt på bedre vær etterhvert, så det går an å få gjort noe med det.

Pysjen: God bedring med bekkenplagene. Du får ta det med ro en stund fremover nå så det ikke forverrer seg! Og det å flytte kasser mange etasjer må det vel være noen andre som kan hjelpe deg med vel? Ikke verdt å risikere å gå rundt med vondt resten av tiden *streng*

Også må jeg bare unnskylde mitt lange fravær her. Har vært inne og lest litt, men ikke orket å skrive noe. Rimelig sløvt egentlig.
Men nå skal jeg prøve å ta meg selv i nakken og bli litt mer aktiv her igjen, for denne gruppa for "modne" damer er egentlig en kjempefin gruppe hvor jeg trives veldig godt.

I dag har jeg vært en tur på bassengtrening...deilig selv om jeg kjenner jeg er rimelig stiv og støl. Men hadde nok vært enda verre hvis jeg ikke hadde tilbragt en time i det varme vannet der...

Og så har jeg vært og handlet littegranne til småtten i magen. Fikk plutselig øynene opp for at det ikke er så innmari lenge igjen til han kan finne på å melde sin ankomst. Begynte bl.a å tenke på at man ofte går i sin mors fotspor når det gjelder fødsel, og jeg ble født for tidlig, men vet ikke hvor for tidlig det var. Så da er det jo greit å ha det aller meste ferdig før terminen står for døra.
Så i dag har jeg handlet stellematte, helseteppe, babyhåndduk, gulpekluter og vaskekluter. Føles litt rart å gå rundt å shoppe sånne ting, for jeg har nok ikke helt skjønt at det snart er en liten babygutt her :)

Og snart skal jeg ut å se på babytøy. Har enda ikke kjøpt et eneste klesplagg, for jeg regner med at det kommer en hel del fra besteforeldre og tanter og onkler. Men noe er det jo greit å ha i hus når han kommer da... Har allerede fått fire bodyer i tre forskjellige størrelser, og så har jeg strikket noen par med sokker. Men trenger vel litt mer...
Skal også ut for å se etter kommode en dag. Noen av dere som vet hvor man får tak i en rimelig kommode som også ser sånn nogenlunde ut?

Ok. Da skal jeg gi meg for i dag. Frustrerte fruer begynner snart, og det må jeg jo ha med meg.

Hei så lenge :)