PDA

Vis full versjon : Torsdagsprat!

linka2006
05-07-2007, 02:20
Ok, nå har ikke torsdagen rukket å bli mer enn i overkant av to timer gammel da, men jeg starter nå her likevel.

Blir så irritert når jeg ikke får sove. Spesielt irriterende er det når jeg vet at jeg må tidlig opp for å ta bussen til jordmor i morgen :gaah:.
Sambo ligger og snorker i senga, så det omtrent dirrer i gulvet her i stua...noen som har godt sovehjerte ja. Og jeg er litt sint på ham akkurat nå, for jeg holdt akkurat på å sovne da han kom og la seg. Og så måtte han jo snakke til meg akkurat da :stønn:. Når jeg legger meg etter ham, så lister jeg meg forsiktig inn og prøver å lage minst mulig lyd...setter ikke akkurat igang en samtale når han allerede har ligget en times tid.

Jaja, det var nattens sutring og klaging. Skal vel ikke klage så alt for mye heller da...han er jo stort sett god å ha gubben :)

Forresten så holder vi på å regne ned her i Buskerud...dere har vel kanskje sett det i avisene og på nyhetene... Sambo er i sivilforsvaret, og jeg håper han slipper å bli kalt ut i dette drittværet. Han fikk melding tidligere i dag om at det kanskje kunne bli aktuelt, men jeg krysser fingrene og håper at de klarer seg uten avdelinga til sambo. Kan jo bare se for meg hvilken drittjobb det er å skal være ute i øspøsende regnvær i mange timer...

Nå lurer jeg på om jeg skal koke meg en kopp varm melk, eller kanskje en godnatt-te. Kan hende trøtten kommer over meg etterpå...

Natta da, damer. Så snakkes vi:)

Storken
05-07-2007, 09:10
Uff, det er ugreit når man ikke får sove om natta... :urk: Heldigvis sover jeg som en stein for tida. Selv om det tar litt tid å finne roen med den lille som ligger der inne og sparker og fikler... Koselig? Jada.. Men det hadde vært mye koseligere om han showet sånn på dagtid istedet... :tullelue:

I dag får jeg besøk av ei venninne som skal ha baby i januar. Jeg holder på å lære henne å strikke. Hun er sååå flink! Har nå strikket 3 par sokker. Skal prøve å overtale henne til å prøve seg på en babygenser/jakke.

Været her er egentlig ganske ålreit. Litt skyer, men mye sol innimellom. Og VARMT!!! :sliten:Men jeg skal ikke klage på finværet... Har forstått at dere har det litt våtere der nede i sør... Skal ta med meg sola når jeg kommer ned på mandag! :)