PDA

Vis full versjon : Heisann, ny moden mamma!

Evamamma
27-01-2008, 22:37
:jupp: Jeg er snart 38 år, vi venter vårt 4. barn. Jeg har termin 23. april. Våre tre andre barn er 18, 8 og 2 år. Jeg kjenner meget godt at jeg ikke er 20 lenger! Er tungpust, har også begynt å kaste opp igjen hver morgen. Sliter med blodtrykksfall. Hadde det sånn med minstemann også. Var kjempesprek i mine to første svangerskap. Men likevel; jeg nyter å gå gravid! Det er så deilig å kjenne liv og spark der inne i magen min! Det er et under dette, å gå gravid. Gleder meg til fødselen, det er vel det største en mamma og pappa kan oppleve.:blond:

Evius
28-01-2008, 09:03
Hei evamamma!:mervink:
Velkommen hit.
Jeg er 38 jeg og, og venter nr.2 nesten 11 år etter førstemann.
Og det merkes godt at jeg er litt eldre denne gangen, ja.
Men nyter også å kjenne spark, og vi gleder oss så utrolig mye til denne attpåkladden skal komme.

sistemann5
01-02-2008, 11:41
hei hei. Jeg hadde ikke trodd jeg kom til å være på SM mer jeg. Jeg er snart 35, og venter nr.5!!:jupp: i oktober. Jeg er student, og jobber dessuten 50% som sykepleier, men vi gleder oss veldig. Det blir spennende å kjenne spark igjen. Er heldigvis ikke plaget av kvalme(har aldri hatt det, heldigvis) men er trøtt, og merker at jeg blir fortere sliten. Vi får glede oss for hver dag som går, uansett. Gratulerer med spirene.:lykkelig::klem::blomst:

RoadRunner
01-02-2008, 13:06
Jeg er snart 35 jeg også og venter førstemann...

The black pearl
19-02-2008, 19:10
Hei, på dere!!
Jeg venter nr. 2 i juli, nesten 9 år etter den første. Selv er jeg 36, men kommer til å være 37 år i god tid før termin.
Det var slett ikke planen at det skulle bli en slik attpåklatt, men nr 2 var mye vanskeligere enn vi trodde.
Etter 8 SA'er er vi endelig her.
Er deilig å være ferdig med de "farlige" ukene, nesten for godt til å være sant!!!
Merker både at jeg er mer urolig, naturlig nok, enn forrige gang, og at jeg er eldre.

The black pearl

minbaby
23-02-2008, 17:47
hei hei.
jeg er gravid med nr 4 har 3 gutter fra før som er 16 snart 17 år en på 15 år og en på 11 år. jeg er 6 uker :gravid: jeg er 37 men blir 38 nu i mars.

Nanny
27-02-2008, 17:15
Hei
Jeg er gravid med nr 4 og er 36 år. Har 3 jenter på 15, 12 og 5 år fra et tidligere ekteskap.
Har termin i august, og da har jeg fylt 37 år når babyen kommer.
Merker at man ikke er ung lengre. Har en samboer som ikke har noen fra før, så blir mye nytt for han framover nå. Vi har en fin tid foran oss.

Shabby
27-02-2008, 22:40
Hei alle sammen her,

Jeg venter nr. 3 og har foreløpig termin 4. august. De to andre barna er 10 år og 7 år hhv. jente og gutt. De gleder seg veldig til babyen kommer, slik som både jeg selv og pappaen gjør. Selv har jeg akkurat fylt 38 år.

guromamma
05-03-2008, 14:43
:( :( :(

Kriswizz
11-03-2008, 15:31
Hei! Jeg er 35 og dette er vår første.

Secret garden
13-03-2008, 15:14
Hei! Jeg er 38 og fortsatt 38 litt til når babyen kommer. Har termin 16. september.
Fra før har jeg storesøster i værste tenåringsfasen på 14 (det burde vært prevensjon, men neida, here we go again!) og lille-storebror på 4 (som vet å erte søsteren sin).

Blir ikke stille og kjedelig her i gården med det første, tror jeg :knegg:

Nyter ikke å være gravid akkurat (hvis det er lov å si det...), men gosh som jeg gleder meg til familien er komplett og kroppen er bare min igjen!
Gleder meg til jeg kjenner ordentlige spark da - høydepunktene med å være gravid!

Jennykth
06-04-2008, 09:21
Hi alle sammen,
Jeg er 41 og blr 42 på tirsdag 8.april...og dette er min første:glis:

Jeg prøvde IVF 4 ganger med min ex samboer (vi var sammen i 5 år) og det gikk aldri...gav opp ideen om at jeg noen gang skulle bli gravid.

Ble forelsket i fjor å vi har prøvd siden desember '07 og "bling" så var jeg gravid helt naturlig. :rabla:

Jeg håper at det skal gå bra...

Ha en fin søndag!

Secret garden
06-04-2008, 14:27
Hi alle sammen,
Ble forelsket i fjor å vi har prøvd siden desember '07 og "bling" så var jeg gravid helt naturlig. :rabla:

Jeg håper at det skal gå bra...

Oao! Ment to bee!

Gosh - ønsker deg et flott svangerskap :hjerter:

*Lene*
11-04-2008, 14:09
Hei! Jeg er 38 og fortsatt 38 litt til når babyen kommer. Har termin 16. september.
Fra før har jeg storesøster i værste tenåringsfasen på 14 (det burde vært prevensjon, men neida, here we go again!) og lille-storebror på 4 (som vet å erte søsteren sin).

Blir ikke stille og kjedelig her i gården med det første, tror jeg :knegg:

Nyter ikke å være gravid akkurat (hvis det er lov å si det...), men gosh som jeg gleder meg til familien er komplett og kroppen er bare min igjen!
Gleder meg til jeg kjenner ordentlige spark da - høydepunktene med å være gravid!

Jeg har og en fjortis i huset, riktignok en gutt. Kanskje litt heldig der, hehe.
Men kan også innrømme at jeg ikke nyter denne graviditeten, og gleder meg STORT til å få tilbake kroppen min!

Men, de gangene det sparker, blir jeg helt myk, og tårene pipler. Fantastisk!!!

Pimboli
12-04-2008, 22:09
Halla :glis:

Jente på 36 her, med 3 søsken som snart skal få vite at de må dele plassen med en til (hvis ikke drømmen min slår til...drømte om tvillinger :angst:)

Skal føde med keisersnitt regner jeg med, og da har jeg store planer om å steriliseres i samme slengen.

Akkurat nå venter jeg spent på å forsere uke 12, og å kjenne de første sparkene :rørt:

Maya72
13-04-2008, 16:50
Hellu:glis: Jeg er 35 år, og snart 5 barns mamma. har ei jente på snart 18, gutt 16, gutt på 8, Jente i himmelen , født Mai 07, og lille gutt i magen :):)

Juhuuuu, dette blir definitivt siste gang, men Såååå som jeg, VI gleder oss :glis::glis: